MuscleMeat

Graag uw mening!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waardering
0
Hoi jongens,
Ik ga binnekort beginnen met een kuur.

week
1tm4 dianabol 40 mg dagelijks
1tm8 deca 400mg elke week
1tm10 sustanon 500mg of supersustanon 600mg
supersustanon zit in vials van 300mg
nakuur met clomid en nolva

Aleen ik weet niet zeker of ik aan het einde van de kuur nog winstrol zal gebruiken, om droger uit de kuur te komen

graag uw mening

thanks dennis

Als het je eerste keer is met Dbol zou ik niet meteen op 40 mg gaan zitten.

• Topic Starter Topic Starter
hoi reem,
nee het is mijn2 de kuur.
eerste was deca 200mg sustanon 250mg elkee week
winstrol 30 mg elke dag

gr

Ik vind dat je de winstrol niet moet nemen als je dbol neemt. Anders belast je je lever veel te lang.

Ik zou de dbol t/m wk 6 nemen.

Ik zou de dianabol schrappen omdat ie weinig toegevoegde waarde heeft naast de test en de deca, en wederom voor winstrol gaan ;)

ik ben het enigsins met die lange eens..dbol is niet echt noodzakelijk in deze kuur, omdat je besloten hebt sustanon te gebruiken, die oa de ester propionate bevat, die een korte halfwaardetijd heeft.

een kickstart is dus niet noodzakelijk.

ik zou dan zelf voor de winny gaan, om er wat strakker uit te komen en omdat het ervoor zorgt dat je SHBG waardes dalen, wat op zn beurt zorgt voor een hogere concentratie van vrije test.

daarnaast snap ik de timing van deze kuur niet helemaal!

een test/deca stack is een typische massakuur, waarom wil je deze starten in de zomer, het lijkt me bijzonder onaangenaam om met hoge bloedruk en behoorlijke vochtretentie de zomer door te brengen. ik vind het dan ook een typische winterbulk kuur, de dbol heeft zeker wel een toegevoegde waarde in deze kuur, maar door zn hoge mate van aromatase zul je er helemaal uit gaan zien als een michellin mannetje, vandaar dat winny de betere keuze lijkt voor deze kuur op dit tijdstip.

hou je wel HCG bij de hand..je testikels zullen waarschijnlijk op sun dried tomatoes lijken aan het einde van je kuur...;) :cool:

Mazzel kloon, banned.

Marea, Mijndochterlisa, Che, R32, AM Stafford. Je moet er maar tijd voor hebben.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven