MuscleMeat

Graag verbeteringen

Status
Niet open voor verdere reacties.

bbijzer

Novice
Waardering
0
Wat vinden jullie van dit schema:

10 weken:

week 1 t/m 6:
250 mg. sustanon per week

week 1 t/m10:
50 mg. winstrol om de dag

week 6 t/m 10: 75 mg. trenbolone om de dag.

graag verbeteringen,

En wat zijn nou eigenlijk de verschillen tussen dianabol en sust?
Heb je met sust betere kwaliteit spier?

Zie mijn reactie in je vorige topic!!!

Verdiep je eigen in de materie en doe zelf wat onderzoek,en trek dan je plan IMO heb je te weinig kennis om te gaan kuren!

schroefbeest

• Topic Starter Topic Starter
ey een forum is bedoeld om informatie uit te halen, niet van die k*t-reacties waar ik niks aan heb.

tuurlijk heb ik al research gedaan, maar ik wil gewoon bevestigingen zien en kijken wat andere te zeggen hebben,

dus je weet voortaan wat te doen jonge

bbijzer zei:
ey een forum is bedoeld om informatie uit te halen, niet van die k*t-reacties waar ik niks aan heb.

tuurlijk heb ik al research gedaan, maar ik wil gewoon bevestigingen zien en kijken wat andere te zeggen hebben,

dus je weet voortaan wat te doen jonge

1 zover als ik weet spreek ik jou ook aan met respect dat verwacht ik dan ook terug,jongen zeg je maar tegen je kinderen :D

2.wat is het nu primo of deca en test of of of snap je waar ik heen wil gaan wij kunnen het wel allemaal voor gaan kauwen,op den duur nemen wij jou ook niet meer serieus ik geef alleen MIJN mening en idd we zijn hier om van elkaar te leren,dus ga mij dan ook niet afzeiken dacht dat JIJ al genoeg info heb gehad in je vorige tread!

schroefbeest

Tot nader orde gesloten, je hebt al een lopende thread met dezelfde strekking en advies lijk je toch in de wind te slaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven