MuscleMeat

Grafisch vraagje (PC)

Vipo

Competitive Bodybuilder
Waardering
150
Om wat oude herinneringen op te halen heb ik Oblivion weer 's geinstalleerd.

Ik heb een redelijk goede game PC, dus heb alle settings op z'n hoogst staan. Echter, er is iets waar ik me aan erger. Als ik in een wijde omgeving loop, laden de textures niet in de verte, terwijl ik "distant landscapes" etc. wel allemaal aan heb staan. Wellicht is het iets in m'n videokaart (GTX280) instellingen!?

Dit bedoel ik:

dfyhqq.jpg

Als ik richting de "ongeladen textures" loop, worden deze uiteindelijk wel geladen, maar als ik me dan weer omdraai en kijk waar ik net was, zie ik weer van die lelijke blokken. Iemand enig idee hoe ik hier vanaf kom?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Kan je normaal wel instellen dacht ik, van hoever je alles mooi moet kunnen zien. Juiste commando weet ik niet, maar mss vind je het ook wel tussen je options?

moet je in de vga opties van nvidia even de settings van dit spel veranderen.
AA aanzetten enzo.
Als het spel t dan niet goed doet dan heb je nogsteeds perfect beeld

Ik ken het spel niet, maar volgensmij kan je het gewoon in het spel aanpassen, bij grafische instellingen, graphix.

Daar zou je het volgens mij gewoon kunnen vinden.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de reacties.

In het spel zelf heb ik alles al aangepast en op z'n mooist gezet. Ik ga eens bij m'n videokaart instellingen kijken en AA opties aanpassen dan maar.

Bedankt voor de reacties.

In het spel zelf heb ik alles al aangepast en op z'n mooist gezet. Ik ga eens bij m'n videokaart instellingen kijken en AA opties aanpassen dan maar.

aa en af hebben voor iets specifieks als dit geen nut, dit is gewoon zoals de game engine en/of spel is ontworpen. wellicht dat 1 van de vele tweaks hier wat aan veranderen maar geen nvidia optie die hier verandering in brengt.

aa en af hebben voor iets specifieks als dit geen nut, dit is gewoon zoals de game engine en/of spel is ontworpen. wellicht dat 1 van de vele tweaks hier wat aan veranderen maar geen nvidia optie die hier verandering in brengt.

Daar kwam ik net achter ja. :o

Ik heb dit overigens wel in meer games, maar bij dit spel is het wel erg vervelend. Het rare is dat ik met m'n vorige kaart (GT 7900) hier totaal geen last van had.

Daar kwam ik net achter ja. :o

Ik heb dit overigens wel in meer games, maar bij dit spel is het wel erg vervelend. Het rare is dat ik met m'n vorige kaart (GT 7900) hier totaal geen last van had.

dat zou kunnen, ik heb t spel zelf gespeeld op een 6800, gt 8800/9800 en momenteel een gtx 295.
nooit op t verschil gelet maar zal ik nu eens doen.

wel weet ik dat vanaf de invoering van de 8800 reeks en hoger bepaalde functies van de vorige generatie kaarten softwarematig geeumuleerd worden, wellicht dat dat er iets mee te maken heeft.

• Like
Waarderingen: Vipo
heb je al de nieuwste drivers voor je kaart geinstalleerd ?

@Skybullet: jazeker, alles up to date.

dat zou kunnen, ik heb t spel zelf gespeeld op een 6800, gt 8800/9800 en momenteel een gtx 295.
nooit op t verschil gelet maar zal ik nu eens doen.

wel weet ik dat vanaf de invoering van de 8800 reeks en hoger bepaalde functies van de vorige generatie kaarten softwarematig geeumuleerd worden, wellicht dat dat er iets mee te maken heeft.

En dat zou betekenen dat ik er niks aan kan doen!? :o ..

En dat zou betekenen dat ik er niks aan kan doen!? :o ..

in het geval dat het waar is: idd helaas niks(voor zover ik weet)
mja oblivion is momenteel toch niet meer t spel wat je speelt voor de graphics?

maar eh kan het niet alleen voor dit specifieke gebiedje zijn en dat andere areas wel gewoon t zelfde zijn als op je andere kaarten?

in het geval dat het waar is: idd helaas niks(voor zover ik weet)
mja oblivion is momenteel toch niet meer t spel wat je speelt voor de graphics?

maar eh kan het niet alleen voor dit specifieke gebiedje zijn en dat andere areas wel gewoon t zelfde zijn als op je andere kaarten?

Tja, ik stoor me er nogal aan, aangezien ik het met me andere kaart nooit had. Als je in zo'n gebied loopt, dan vallen de "pop-ups" extra veel op. Het is helaas overal in het spel, maar valt het meeste op in de grote areas.

Dit doet het spel automatisch. Dit komt omdat wanneer ze jouw deze funtie aanbieden. Het voor geen meter meer loopt op jouw oude bak.

Opgelost ;)

2uy63j6.jpg

nice done (y) :D

ok en wat was de oplossing dan?:)

Terug
Naar boven