AndroidHealthClinic

grafische kaart maakt raar geluid

Ano_1995_52

Freaky Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
203
Lengte
1m50
Massa
160kg
beste dbbers

als ik mijn pc opstart begint mijn grafische kaart voor ongeveer 30 seconden te ratelen en daarna stopt het, als ik mn pc een schopje geef dan stopt het ook. weet iemand wat dit is? en hoe het is op te lossen?

groet

wellicht is de fan ervan een beetje losgeraakt.

even eruit halen en weer goed erin een optie? kom dan terug

het fannetje op je kaart zal wel niet helemaal in orde meer zijn.
je pc schoppen om het geluid te stoppen is iig geen goede methode.

ken iemand die zn harde schijf op die manier naar de klote heeft geholpen :)

• Topic Starter Topic Starter
het fannetje op je kaart zal wel niet helemaal in orde meer zijn.
je pc schoppen om het geluid te stoppen is iig geen goede methode.

ken iemand die zn harde schijf op die manier naar de klote heeft geholpen :)
ik schop heel lichtjes :D ik denk dat ik m er een keertje uit ga halen en daarna ff naar de fan kijken. maar het is echt raar dat het altijd bij de eerste keer opstarten is, als ik hem dan afsluit en daarna weer aandoe hoor ik het niet, en het duurt maar 30 sec

een lager in een fan die op is.. gewoon ff kijken welke het is en vervangen...

blijven schoppen ,stop het vanzelf wel

Duidelijke vorm superaids ...

Ga sparen voor een nieuwe... Als die kaarten eenmaal beginnen met geratel of uitvallen dan zijn ze gewoon gaar.

oververhit omdat je teveel post op dbb

Speling op de fan (slijtage), heb ik bij oude pc ook gehad op grafische kaart en moederbord. Je kan de fan zelf vervangen (als je bij de support van de hardware-producent een fan kan laten opsturen). Na contact met MSI support kreeg ik er gratis één toegestuurd.

PS: of je nu games speelt of niet, de fan op je grafische kaart draait natuurlijk altijd en slijt dus altijd. Fans zijn bij de eerste onderdelen die stuk gaan in een pc. Volgens mij gaat dat nog sneller wanneer een fan op zijn kop hangt en er dus meer druk op de lager zit (zoals vaak het geval is bij een grafische kaart).

Speling op de fan (slijtage), heb ik bij oude pc ook gehad op grafische kaart en moederbord. Je kan de fan zelf vervangen (als je bij de support van de hardware-producent een fan kan laten opsturen). Na contact met MSI support kreeg ik er gratis één toegestuurd.

PS: of je nu games speelt of niet, de fan op je grafische kaart draait natuurlijk altijd en slijt dus altijd. Fans zijn bij de eerste onderdelen die stuk gaan in een pc. Volgens mij gaat dat nog sneller wanneer een fan op zijn kop hangt en er dus meer druk op de lager zit (zoals vaak het geval is bij een grafische kaart).

thx ik zal kijken en m anders opsturen

Terug
Naar boven