Fitness Seller

grappige "bush related" clipjes: post je link

Ik heb idd zoiets gehoord, hij zou als president gewoon door de zenuwen verbale fouten maken. Op zich heb ik geen problemen met een president waar je af en toe nog eens mee kan lachen, mij gaat het eerder om de keuzes die hij maakt en de manier waarop.

Nog één: YouTube - bush

• Topic Starter Topic Starter
iets te simpel bekeken.
het eerste ging waarschijnlijk over een onderwerp wat hem goed lag, een praatje wat hij al honderd keer had gedaan itt tot het stukje 10 jaar later.

ik heb ook wel eens een hele goede spreekbeurt gehouden en soms wel eentje verkloot.

btje te kortzichtig om daar direct conclusies aan te verbinden.

zoek maar naar clipjes vd daily show

er gaat dus het gerucht dat hij diment wordt. Anderen zeggen dat hij gewoon niet taalvaardig genoeg is, maar dat hij wel intelligent genoeg is. Maar als je ziet hoe hij antwoord op de vraag wat hj onder soevereniteit verstaat, dan begin je toch te twijfelen hoor

Als die een vraag krijgt weet die bij moeilijke vragen gewoon 1,2,3 niet wat die moet zeggen. Bij dat filmpje van 10 jaar geleden weet die zelf wat die gaat zeggen dat is heel wat anders dan, als je opeens vragen krijgt gesteld.
Hij is gewoon slecht in presentaties geven met vragen.

Je zal nederland niet zo snel iets meemaken dat parTeiders als Bos[shell] Rutte[ Unilever] Balkenende niet op woorden kunnen komen die ze eigenlijk zouden moeten weten.

• Topic Starter Topic Starter
iets te simpel bekeken.
het eerste ging waarschijnlijk over een onderwerp wat hem goed lag, een praatje wat hij al honderd keer had gedaan itt tot het stukje 10 jaar later.

ik heb ook wel eens een hele goede spreekbeurt gehouden en soms wel eentje verkloot.

btje te kortzichtig om daar direct conclusies aan te verbinden.

Inderdaad. Wil men een vergelijking maken dan zou men elk detail van die eerste speech moeten kennen; Waar was het, wie was het publiek, was er mogelijkheid om vragen te stellen, kon hij zijn eigen accenten leggen of moest hij, zoals nu, vooral zeggen wat hem toegefluisterd wordt....

Terug
Naar boven