XXL Nutrition

graspop met meeting.

Blackadder

aka Silentio
Waardering
2
wie gaat er straks heen? of desnoods dit weekend?
ben me momenteel aan het klaarmaken, al heb ik er niet veel zin in, veel zwakke groepen en een pauperpubliek dat voornamelijk bestaat uit zwartzakken en gothics.
zelf ga ik voor:

trivium
the gathering
stone sour
my dying bride
opeth
en in flames.

vorig jaar was inderdaad stukken beter qua groepen.
ik herinner mij die bloedhete vrijdag nog alsof het gisteren was:
zonder airco in de wagen, 6 uur in de file op de Antwerpse ring: balen !!!
misschien dat ik zaterdag nog eens afzak, maar ben het nog niet 100% zeker.
alleszins veel headbanggenot toegewenst (goeie nekspieroefening):beerbang:

Zou graag willen gaan maar zit er helaas niet in dit jaar. Bands die ik zelf erg graag zou willen zien dit jaar:

36 Crazyfists
Agnostic Front
Arch Enemy
As I Lay Dying
Caliban
Devildriver
Evergrey
Gojira
Guns n' Roses
Ignite
In Flames
My Dying Bride
Opeth
Soilwork
Trivium
With Honour

Naja volgende keer beter, veel plezier iig bro!

IMO sucks gmm dit jaar(net zoals zovele jaren), heb wel wat beters te doen.
ok guns moet wel cool zijn om te zien, en zou wel nile willen zien(check gewoon die drummer!!) maar voor max 4 bands ga ik echt niet zoveel poen neerleggen!

Ik ga alleen op zondag voor:

Motorhead, In Flames, Cradle Of Filth, Arch Enemy, Agnostic Front, Enthroned. De rest is niet echt boeiend, ben eens benieuwd of Axl zonder zuurstoffles kan :D .

trouwfeest in de familie anders was ik zeker geweest.
oa. voor:
nile
obituary
my dying bride

damn....
In flames, Arch Enemy (dat wijf is zooo lomp :D), Opeth, My Dying Bride (treden relatief weinig op), Agnostic Front (weinig boeiende muziek, maar wel die ziekste, meest harde pit die ik ooit heb gezien (en meegemaakt :D), Ignite, the Gathering.

flink wat goede bands! al is het met metal wel bijzonder belangrijk wat de kwaliteit van de geluidsmannen is... Heb Machine Head zo BAGGERSLECHT horen klinken, dat de tranen me nog in de ogen springen als ik er aan denk.
De focus op basfundamenten die seismisch gemeten moet worden, doet daarbij vaak niet veel goeds.

toch veel plezier tussen de zwartkousen! :D

builderB zei:
damn....
In flames, Arch Enemy (dat wijf is zooo lomp :D), Opeth, My Dying Bride (treden relatief weinig op), Agnostic Front (weinig boeiende muziek, maar wel die ziekste, meest harde pit die ik ooit heb gezien (en meegemaakt :D), Ignite, the Gathering.

flink wat goede bands! al is het met metal wel bijzonder belangrijk wat de kwaliteit van de geluidsmannen is... Heb Machine Head zo BAGGERSLECHT horen klinken, dat de tranen me nog in de ogen springen als ik er aan denk.
De focus op basfundamenten die seismisch gemeten moet worden, doet daarbij vaak niet veel goeds.

toch veel plezier tussen de zwartkousen! :D

Machine head? Meestal klinkt het bij die mannen rete strak, heb ze eens in 013 in Tilburg gezien en dat was echt moddervet!

de 013 is sowieso een superzaal, het geluid is top er zijn genoeg plee's dus je staat niet in de rij en de barkeepsters lachen veel en hebben grote borsten (wel tijdens bad religion iig :D ). En dat systeem met die trappen is echt superslim, zo sta je nooit tegen ruggen aan te kijken. En er is genoeg ruimte voor een pit. :thumb:

Alleen die buitenkant he :barf: :D

Lauw zei:
de 013 is sowieso een superzaal, het geluid is top er zijn genoeg plee's dus je staat niet in de rij en de barkeepsters lachen veel en hebben grote borsten (wel tijdens bad religion iig :D ). En dat systeem met die trappen is echt superslim, zo sta je nooit tegen ruggen aan te kijken. En er is genoeg ruimte voor een pit. :thumb:

Alleen die buitenkant he :barf: :D

Idd flexe zaal, ga er altijd met plezier heen.

Rob G zei:
Machine head? Meestal klinkt het bij die mannen rete strak, heb ze eens in 013 in Tilburg gezien en dat was echt moddervet!

(bewijst eens te meer dat een geluidsman het optreden kan maken of kraken)

daar heb ik ze ook gezien en dat was idd monsterlijk vet, jammer dat er een gitaar aan stukjes ging. :D

013 RULES (heb daar slipknot (1e metalconcert ooit!) , dimmy borgir, apocalyptica en machine head gezien)
:beerbang:

Graspop mwah ik heb liever pukkelpop :(

013 was relaxed ja damn.. Motorhead.. Millencolin, Flogging Molly & Randy het was daar allemaal de bomb!!

GMM2006 was prima in orde. Wat me nog 't meest bij zal blijven: de moshpit rond de 2 front poles in Marquee II bij Devildriver... ****ing hell, nog van datte! :D

builderB zei:
013 RULES (heb daar slipknot (1e metalconcert ooit!) , dimmy borgir, apocalyptica en machine head gezien)
:beerbang:

Ik kan helaas niet gaan, ik heb geen vrienden :D

Dimmy Borgir , klinkt alsof het een kindergroepje is zoals K3 ofzo :P

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

voor de metal fans onder ons..

EXCLUSIVE SHOW in Belgium!

Sat 19 Aug 2006

MORBID ANGEL + THANATOS, WELKIN, HEADMEAT, SUHRIM

@ CC De Fabriek
Fabrieksstraat 19
9520 Sint-Lievens-Houtem

Heh, mooi verhaal die show.
Die bands ken ik toevallig allemaal (minstens 1 lid) persoonlijk, hoewel niet allemaal even goed... Grappig :)

Terug
Naar boven