MuscleMeat

graspop metal meeting 2009

aanwezig

al verschillende jaren op rij geweest, dit keertje ben ik er helaas niet bij... superjammer :(

aanwezig, maar ik hou me kalm! wil geen blessures of domme dingen oplopen.

Ik vertrek binnen een uurtje al :D

Er gaat weinig volk zijn precies :p

Vond de line up niet zo denderend als andere jaren :(

pffffff I'm Thrashed! :D

Maar goed dat Marilyn Manson zo hard sucked dat ik vroeg naar huis kon. Damn!

pfff net weer thuis.

laatste avond nog flink bezat, lag net weer in me tent kwam de security ons alweer wakker maken.

jammer dat killswitch engage had afgezegd, verder vond ik Volbeat + Hatebreed + All that remains toch echt super spelen.

Voor de rest beetje in het gras gerelaxed en zwaar catabool bezig geweest, mja moet kunnen he :D

Ik heb een weekend praktisch geleefd op Monster :p

Verder heb ik ook gehoord dat je niet naturel bent als je vitamines neemt. Bij deze zijn jullie gewaarschuwd.

Legion of the Damned vond ik de moeite....
Voor de rest eigenlijk altijd hetzelfde....bier, wat rondzwalpen, stinkende mensen, uitgelaten sfeertje, moe en achteraf lichamelijke en financiële kater....pfff... I'm getting too old for this shit... En Werchter komt er aan.....bah bah....

Tijdens Marylin Manson zijn we naar huis vertrokken.

Korn, Volbeat, Dragonforce, Dagoba, Warbringer, Legion of the damned, Lamb of God en God Forbid waren de beste klinkkende acts imo. Blind Guardian/Firewind/Trivium had ik meer van verwacht.

Nightwish klonk instrumentaal goed, maar die zangeres kan ik niet uitstaan.

Al bij al geslaagd weekend, ook al heb ik der bekan 250 euro opgemaakt(voornamelijk eten en drank) en twas te warm. Thank god dat ze het publiek natspoten met waterslangen :)

Ik heb mezelf teruggevonden op de foto's van de Graspop site :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

(Ik ben dat kleine kereltje rechts vooraan dus)

pffff wat een wrak ben ik, heb vandaag alweer moeten werken en het ging me echt niet af!

Bands waarvan ik genoten heb:

Dragonforce
Dream Theater (strak!)
W.A.S.P
De blote t**ten tijdens Static-X
Firewind
Slipknot
Journey
In-Quest
Hatebreed
Gojira
Nightwish

Overall vond ik dat graspop dit jaar geen echte waardige headliners had. Motley Crüe was niet slecht maar veel gejammer en pauzes tussen de nummers, wat lame opvul shit van die ****er die pamela anderson doet, en een barslechte solo van die gitarist met z'n hoed.

• Topic Starter Topic Starter
vette party weer dit jaar, slipknot, hatebreed en kataklysm waren zowat de uitblinkers voor mij, daarnaast een machtige female fronted metalcore band leren kennen uit frankrijk aka Eths: heftige shit.
daarnaast veel gezopen, wijven versierd (afvragend waar al die lekkere metal chicks zich irl verschuilen), gemoshpit en men kater uitgezeten, volgend jaar opnieuw.

2rd9e39.jpg

santé !!!

Dit jaar alleen op de vrijdag geweest.
Voornamelijk voor Motley Crue, altijd al eens live willen zien.
Dragonforce van genoten, had ze slechter verwacht.
En Papa Roach, lachertje :D maarja de emo's moeten ook wat hebben he.

Al met al geen slechte dag geweest, alleen de heenweg was best slecht te vinden(vorig jaar was een stuk makkelijker).

Zoals al is gezegd: Zeer hete dagen.
In de tenten heb ik niet langer dan 10 minuten gestaan, daar ging je kapot.
Tevens toch gezondigd met hamburgers met ongelofelijk veel saus. :D

Terug
Naar boven