Fitness Seller

Green Blue Yellow tops

Zirko

Novice
Waardering
0
Is er verschil tussen green tops, blue tops of yellow tops?

mss eventueel waaraan de echtheid te herkennen?

Laatst bewerkt:
is erg moeilijk kerel,om te herkennen. HGH effect heb je niet vd een op de andere dag,enige wat je kan doen is eraan te beginnen en bij Canary een igf test bestellen binnen 4 weken na aanvang.

Er circuleert een hoop rotzooi wat van 2 iu per vail tot 192A sequence bevat,maar ook topspul,dus tja erg moeilijk om te zeggen.

Allemaal generiek,beste is dat je na paar weken gebruik een igf testje doet,alleen dan weet je het zeker.

hoe staan de greens tegenover de bleu's?
8iu vials VS 10I'vials, dacht zelf dat green de betere was maar nu hoor ik veel positieve verhalen over de bleu tops..

als er geen verschil is dan is keuze makkelijk toch.. De goedkoopste..(blue's)

Ligt 100% aan je supplier, als ze op snel geld uit zijn dan is 1 en 1 2, ken de jouwe dat weet je maak je geen zorgen en vraag het hem gewoon, hem kenende zal hij eerlijk antwoord geven. Probleem is dat je of je supplier vertrout of pak eentest. Probleem met testen is dat je dit binnen een tijdsraam moet doen.

Laatst bewerkt:
erg vreemd kriel dat mijn post ineens verwijdert is.? weet jij nog wat ik daarin had staan????

ik kan nix verwijderen kerel dat weet je onderhand wel,daarvoor moet je een mod aanspreken niet mij..kan je er niet bij helpen sorry

Terug
Naar boven