MuscleMeat

Groove Garden

Klaver

Dutch Bodybuilder
Waardering
20
Lengte
1m51
Massa
40kg
Vetpercentage
14%
Dag jongelui,

Een aantal vrienden van me gaan naar Groove Garden en vroegen of ik mee ga.

Aanrader dit of niet?

Line Up: Avicii, Hardwell, Audio Bullys, La Fuente, Vato Gonzalez, Joris Voorn en nog wat anderen.

Gr

Laatst bewerkt:
Jammer dat de enige reactie in dit topic van jou af moet komen, je zal er ook zo veel verstand van hebben met je 15 jaar.

Geld maakt niet zo veel uit, alleen als er echt geen **** aan is blijf ik liever thuis.
tja als ik naar die feesten mocht was ik heus wel gegaan en had ik je graag een uitgebreide review gegeven.

maar als ik naar die aftermovie kijk (kweetniet in hoeverre dat het juiste beeld van het feest weergeeft) en naar andere aftermovies kijk. dan zou ik er niet echt heengaan voor die prijs, en liever iets extra betalen om naar een beter feest te gaan

maar aangezien je zegt:"Geld maakt niet zo veel uit, alleen als er echt geen **** aan is blijf ik liever thuis." zou ik gewoon gaan.

• Topic Starter Topic Starter
Oke ;)

Nog andere mensen die hier wat zinnigs over kunnen zeggen?!

---------- Toegevoegd om 18:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:57 ----------

Oke ;)

.,

Oke ;)

---------- Toegevoegd om 18:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:57 ----------

.,
jonge ga gwn als geld toch geen probleem is kun je altijd nog weglopen

Relaxt feest, ben zelf aanwezig komend weekend.

Oke ;)

.,

Ja goed, wat is zinnig, heb vorige week 6 VIP kaarten besteld, wij zijn dan ook met een leuke groep present.

Ja goed, wat is zinnig, heb vorige week 6 VIP kaarten besteld, wij zijn dan ook met een leuke groep present.

Hoef niet meer te horen dan dat het een leuk feest is ja of nee. Maar een goed feest dus, heb ik genoeg aan ;)

---------- Toegevoegd om 18:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:36 ----------

Haha nee man, zou het evt ook nu kunnen doen. Zei het meer voor het gemak..

Hoef niet meer te horen dan dat het een leuk feest is ja of nee. Maar een goed feest dus, heb ik genoeg aan ;)

Ja goed, heb me eerst laten informeren of er de mogelijkheid werd gegeven om de Champions Leage Finale daar te kijken, en die mogelijkheid is er dmv een groot scherm. Lijkt me wel lachen, midden in een party van de dansvloer stappen en pot voetbal gaan kijken.

Ja goed, heb me eerst laten informeren of er de mogelijkheid werd gegeven om de Champions Leage Finale daar te kijken, en die mogelijkheid is er dmv een groot scherm. Lijkt me wel lachen, midden in een party van de dansvloer stappen en pot voetbal gaan kijken.

Inderdaad

Nou was het 't waard? Ik vond het relax.

Terug
Naar boven