AndroidHealthClinic

Ground Zero Festival 2008

Ja dat wordt weer vet! :D

Vorig jaar vond ik wel heel erg mooi, maar Partyraiser moet natuuurlijk wel weer draaien dit jaar.

• Topic Starter Topic Starter
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

t*ring bruut concept. 'snachts, harde sT en mid-zomer. Classic!

En wel bruute lokatie. Ben er wel eens geweest met een ander feest. Was toen Mistryland geloof ik.

Vorig jaar was het ZO VET!

Ondanks dat de kluisjes op waren, je fokking lang moest wachten op een drankje en je soms niks meer zag omdat het zo t*fus donker was tussen al die bomen en je bijna je nek weer brak vanwege een boomstronk die op de grond lag :D

geweldige locatie idd, maat van me woont binnen een kilometer :D krijgt bij zo'n beetje elk feest op bussloo 5 gratis kaartjes voor alle gezinsleden, zal wel weer van de partij zijn!

nice

Het word idd steeds beter.

Toffe locatie ga er denk ik wel heen.

vorig jaar vond ik het allemaal niet zo goed geregeld.
en laten ze nou in vredesnaam een andere tent gebruiken in de terror area
daar zit je in een 3 meter smalle en 20 meter lange tent met om de 7 meter 1 schrale box.
dat kan toch niet
gewoon een vierkante tent met een muur van boxen waar donderend geluid uit komt!

vorig jaar vond ik het allemaal niet zo goed geregeld.
en laten ze nou in vredesnaam een andere tent gebruiken in de terror area
daar zit je in een 3 meter smalle en 20 meter lange tent met om de 7 meter 1 schrale box.
dat kan toch niet
gewoon een vierkante tent met een muur van boxen waar donderend geluid uit komt!

Kweet nog wel Mystryland op de zelfde plek. Toen hadden ze ook zo'n lange tent was toen de tunnel of terror. Daar binnen dikke boxen en verder alleen strobo's en rook machine's je werd echt helemaal lijp daar binnen maar was wel gruwelijk.

Kweet nog wel Mystryland op de zelfde plek. Toen hadden ze ook zo'n lange tent was toen de tunnel of terror. Daar binnen dikke boxen en verder alleen strobo's en rook machine's je werd echt helemaal lijp daar binnen maar was wel gruwelijk.

Dat deden ze op de allereerste Mysteryland al. Alleen draaiden ze toen nog gewoon gabber in de 'tunnel of terror'.

Ja ok maar bij de allereerste was er ook nog niet echt terror.
Alhoewel als je sommige nummers terug luistert uit die tijd dan lijkt het toch al aardig op terror en speedcore wat we nu kennen.

Terug
Naar boven