MuscleMeat

Groupon actie code voor cheape supplements

dikkeduh

Novice
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
71kg
Hoi iedereen,

vooraf mijn excuses als dit niet toegestaan is ivm forum sponsors oid (kon nergens een sticky vinden), maar ik kwam deze groupon actie code tegen die ik graag met jullie wou delen. deze link is ZONDER referral code, zodat je weet dat ik dit niet voor eigen belang doe. de webwinkel is bovendien in USA, dus dan weet je 100% dat ik er niets mee te maken heb en het gewoon een goeie actie vond :)

met deze coupon code krijg je $30 voor maar $15 op de vitacost.com website, en ze hebben een behoorlijk groot assortiment. verzending naar amsterdam was voor mij maar 6$, en de producten zijn over het algemeen een stuk goedkoper dan in NL, zeker met de behoorlijk gunstige koers. heb zelf lipo6 black en 2,5 kilo whey besteld voor $51 inclusief verzendkosten, wat neerkomt op maar 35 euro.. succes!

http://www.groupon.com/deals/vitaco...p;utm_medium=twitter&utm_source=anonymous

Weet je ook hoe de kwalitieit van het product is? Het is natuurlijk niet duur maar zou alsnog duur zijn als het niks is.

• Topic Starter Topic Starter
heb dezelfde producten ook in nederland gekocht, ik denk dat velen hier Lipo6 al wel eens geprobeerd hebben. Weet verder niets van hun lokale merken, daar blijf ik ook van weg, al zullen die ook prima in orde zijn

whey perfection, 4.5kg 53 euries

oja klopt inderdaad joh!

Terug
Naar boven