MuscleMeat

Grrr...daar zijn ze dan

kickboxtony

Cool Novice
Waardering
0
Ik begin nu ook wat puistjes op min rug en schouders te krijgen. Wat kan ik hier aan doen en gaat dit nog veel erger worden? Kun je natuurlijk moeilijk inschatten maar misschien hebben mensen hier wat ervaring mee.

Waar kan ik goede acne producten kopen (kruidvat, DA, AH, apotheek, online?) of waar? Mijn rug gewoon met een lichte scrub behandelen? Voordat de acne daar kwam merkte ik dat mijn rug wat vettig geworden was. Zelfde is bij mijn maat aan het gebeuren die gelijk met mij aan het kuren is.

:(

zie je log en ook de pagina 2 van de steroiden sectie. hele thread over acne en idd ACNE ZUIGT!!! ikho pdat het niet veel erger wordt, nu gaat nog, paar puistjes op rug en gezicht. Als ik maar geen littekens over houdt.

Ga anders beetje in de zon liggen of zonnebank.

Er zijn onlangs wat leuke threads geweest waar werkelijk alles instaat wat je moet weten.

live with the consequences, zou ik zeggen en idd veel in de zon, biergist, vitb5

zou lekker genieten van je gains en minder druk maken om die acne, je zal erop korte termijn weinig aan kunnen doen

exarchos zei:
live with the consequences, zou ik zeggen en idd veel in de zon, biergist, vitb5

zou lekker genieten van je gains en minder druk maken om die acne, je zal erop korte termijn weinig aan kunnen doen
Wil je niet para gaan maken maar die acne word erger als je stopt met kuren omdat dan pas weer heel je hormoon huishouding aan de gang gaat en dus pieken en dalen gaat maken!

is dat niet op te vangen met een juist nakuur?

• Topic Starter Topic Starter
Hmm....het is me gelukt om ze in 1 nacht te laten verdwijnen door ze helemaal uit te drogen met gedenatureerde alchohol. Hopen dat het hier bij blijft want nu valt het weer mee. Er komt trouwens een boel vuil vanaf zeg als je er een keer goed over heen gaat. Nooit in de gaten gehad dat ook op je rug zoveel stof enzo zit. Die alcohol is dus zeker een aanrader.

kickboxtony zei:
Hmm....het is me gelukt om ze in 1 nacht te laten verdwijnen door ze helemaal uit te drogen met gedenatureerde alchohol. Hopen dat het hier bij blijft want nu valt het weer mee. Er komt trouwens een boel vuil vanaf zeg als je er een keer goed over heen gaat. Nooit in de gaten gehad dat ook op je rug zoveel stof enzo zit. Die alcohol is dus zeker een aanrader.

kuren in de zomer, je moet er wat voor over hebben :D

kickboxtony zei:

I told you so :D

Alcohol ja???

toch eens proberen. Waar kan ik dit halen gewoon bij de Apotheek toch?

LucNijhuis zei:
Alcohol ja???

toch eens proberen. Waar kan ik dit halen gewoon bij de Apotheek toch?

ja, of kruidvat. Vraag gewoon naar: gedenatureerde alcohol.

LET OP!!!: Niet op je gezicht gebruiken!! Het droggt je huid uit op je gezicht en daardoor zal het averechtse gaan werken. Je kan er wel de puistjes die open zijn op je gezicht, beetje aanstippen om te ontsmetten. Dus niet hele gezicht. (ik spreek uit ervaring :( )

Terug
Naar boven