AndroidHealthClinic

GS Test E, Hcg, Tamofar en EPL Dianabol

LapidumSanctus

Advanced Bodybuilder
Waardering
67
Lengte
1m81
Massa
110kg
Vetpercentage
20%
Hey, ik vroeg me af of dit spul een beetje van redelijke kwaliteit is.

Het gaat me vooral om de batchnummers, en ik vraag me af of iemand ervaring heeft met deze lading.

P.S.: als je hcg mixt en in een BAC-watervial spuit. Kun je het dan vervolgens wel weer optrekken met een insulinespuit? Is dat naaldje dan niet wat kwetsbaar?

IMG_0231.jpg

IMG_0230.jpg

IMG_0229.jpg

IMG_0228.jpg

IMG_0227.jpg

IMG_0226.jpg

IMG_0223.jpg

IMG_0224.jpg

IMG_0225.jpg

Ik gebruikte vroeger altijd gs, denk dat ik maar terug ga overstappen. Ik knalde er super hard op.
Ik heb me laten gek maken door verhaaltjes dat z het slecht deden maar te veel mensen met aandelen in een bepaald merk :)

• Topic Starter Topic Starter
Even een heads-up over wat ik heb meegemaakt met deze spullen.

Ik gebruikte dus 30 a 40 mg dianabol per dag als kickstart. Ging eerst goed, maar op een bepaald moment nam ik mijn laatste tablet van de dag.

Een halfuur later voelde ik het kloppen in mijn hoofd. Ik zag dat de slagaderen bij mijn slapen gezwollen en kloppend waren.

Toen viel ik flauw.

Ik dacht, ik meld het maar even, want het lijkt alsof niet alle tabletten in dat potje hetzelfde bevatten.

Even een heads-up over wat ik heb meegemaakt met deze spullen.

Ik gebruikte dus 30 a 40 mg dianabol per dag als kickstart. Ging eerst goed, maar op een bepaald moment nam ik mijn laatste tablet van de dag.

Een halfuur later voelde ik het kloppen in mijn hoofd. Ik zag dat de slagaderen bij mijn slapen gezwollen en kloppend waren.

Toen viel ik flauw.

Ik dacht, ik meld het maar even, want het lijkt alsof niet alle tabletten in dat potje hetzelfde bevatten.

Dianabol staat erom bekend dat het je bloeddruk behoorlijk kan verhogen. Daarbij heb je misschien een te hoge zout inname gehad. Beetje kortzichtig om meteen te zeggen dat er iets anders in de tabs heeft gezeten;)

Een paniek aanval heeft totaal niks met een bepaald merk te maken.

OT had zelf toch wat atrofie op die HCG van Shree Vakantesh (Ovigil)

Dianabol staat erom bekend dat het je bloeddruk behoorlijk kan verhogen. Daarbij heb je misschien een te hoge zout inname gehad. Beetje kortzichtig om meteen te zeggen dat er iets anders in de tabs heeft gezeten;)

Ja, maar dit is belachelijk. Ik viel flauw. 2 weken lang genomen, niks geen probleem, dan bij een tablet plots zo'n aanval van hoge bloeddruk.

Enfin, geen dianabol voor mij meer, ongeacht het merk.

Ik gebruikte vroeger altijd gs, denk dat ik maar terug ga overstappen. Ik knalde er super hard op.
Ik heb me laten gek maken door verhaaltjes dat z het slecht deden maar te veel mensen met aandelen in een bepaald merk :)

GS is ook de UG met de minste dealers tegenwoordig. Daarom zal je wel slechte verhalen horen. Iedereen en hun moeder bieden EP aan (Zeg verder niet dat het een slecht merk is)

Haal het nu gewoon bij de bron weg. Nooit meer een ander merk voor mij.

Die batch Test-e had ik trouwens ook bij mijn eerste kuur zo'n 15kg mee gepakt (5kg aan vocht en vet) samen met d-bol.

GS is ook de UG met de minste dealers tegenwoordig. Daarom zal je wel slechte verhalen horen. Iedereen en hun moeder bieden EP aan (Zeg verder niet dat het een slecht merk is)

Haal het nu gewoon bij de bron weg. Nooit meer een ander merk voor mij.

Die batch Test-e had ik trouwens ook bij mijn eerste kuur zo'n 15kg mee gepakt (5kg aan vocht en vet) samen met d-bol.

10 kg puur spier bij een kuur? Damn, vraag me af hoeveel je eerst en daarna woog...

Maar ik zeg ook niet dat t niet goed was, maar had toch het idee dat niet elk tablet volgens mij precies hetzelfde was...

EPL gebruik ik zelf nooit meer, heb het idee dat het echt bagger is...

GS is good to goo

HCG heb ik zelfde als jij, gewoon met insuline spuitje optrekken gebeurd niks
Tamo ook good

Hier wel hele goede ervaringen met EPL, vooral dianabol, winstrol en nolvadex.

Terug
Naar boven