Fitness Seller

GSM: spraakrecorder/ sms'jes

Ano_1978_15

Ripped Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
5
Heb net mijn sim kaart in een andere telefoon gestoken.
Alles wat ik op mijn oude gsm had (muziek,foto's) heb ik nu op de nieuwe toestel.

Behalve mijn sms (opzich niet zo'n ramp).
Maar belangrijker nog mijn spraakrecorder opgenomen dingetjes (ideeentjes; muziek gerelateerd) mis ik.

Hoe kan ik deze alsnog opslaan,hervinden,zoeken enz? Als ik mijn simkaart in het oude LG toestel steek heb ik ze wel weer gewoon, heb ik me laten vertellen.

Het liefst zou ik ze meenemen van oude toestel naar nieuwe. Is er hier iets voor te fietsen?

Ben van een LG choclate naar Nokia N73 gegaan.

Met bluetooth naar je computer sturen

staan op het geheuge van je mobiel niet op je sim kaart

• Topic Starter Topic Starter
Ja. volgens mij staan ze idd. op geheugen van oude mobiel.

Kan ik daarna de spraakrec opnames vanuit de pc doorsturen middels bluetooth naar de nieuwe mobiel?

Het liefst zou ik de sms'jes/ spraakrec opnames van oude mobiel naar nieuwe hebben. Op een of andere manier.

Waarom kan dat met liedjes/foto's/video's wel? Staan toch ook op geheugen van mobiel en niet op simkrt?

Kan je het niet gewoon via bluetooth naar elkaar sturen? of IR als je een echt oud toestel heb.

Ja. volgens mij staan ze idd. op geheugen van oude mobiel.

Kan ik daarna de spraakrec opnames vanuit de pc doorsturen middels bluetooth naar de nieuwe mobiel?

Het liefst zou ik de sms'jes/ spraakrec opnames van oude mobiel naar nieuwe hebben. Op een of andere manier.

Waarom kan dat met liedjes/foto's/video's wel? Staan toch ook op geheugen van mobiel en niet op simkrt?
Als je het met bluetooth naar je PC krijgt, krijg je het ook weer naar je nieuwe mobiel

En smsjes kun je ook wel op je PC bewaren toch

• Topic Starter Topic Starter
Ik weet dus niet of ik het naar de pc krijg met bleutooth. Mijn broer zei van niet.

Kan ik niet alles in een email zetten en verzenden:) ?

Je broer zei van niet....

Je moet natuurlijk wel een blu♠tooth ontvanger op je pc hebben. Als je dat niet hebt kost een bluetooth stick een paar euro.

En wat je ook kunt doen, is alles met bluetooth naar je broer sturen!

Terug
Naar boven