XXL Nutrition

Guildwars 2

Ik heb GW 1 gespeeld.
Vond dit aardig heb hier veel tijd aan verdoet.

Er werd als eerste release gezegd eind 2009 nu is het al 2011.
Weet niet of ik aan GW2 ga beginnen, alleen al omdat ik er helemaal uit ben gegroeid.

Laatst bewerkt:
Heb intensief WoW gespeeld. Ben wel erg nieuwsgierig eigenlijk, trailers zien dr vet uit. Heb wel zin om met een Charr of Norn wat dood en verderf te zaaien. Aan de andere kant ben ik wel bang dat het botst met m'n fitnessdedication...

Als we gaan spelen is het misschien wel lache om op dezelfde server te gaan zitten met wat DBBers :D

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb GW 1 gespeeld.
Vond dit aardig heb hier veel tijd aan verdoet.

Er werd als eerste release gezegd eind 2009 nu is het al 2011.
Weet niet of ik aan GW2 ga beginnen, alleen al omdat ik er helemaal uit ben gegroeid.

Ik heb ook GW1 gespeeld en aardig wat uurtjes in gestopt, ben nu wel gestopt omdat ik gewoon niks meer te doen heb :p en er is nog nooit een release vrij gegeven, alleen speculaties. de release die de GW makers hebben gegeven is "when it is done" dusja, daar kan je niets aan opmaken.

Heb intensief WoW gespeeld. Ben wel erg nieuwsgierig eigenlijk, trailers zien dr vet uit. Heb wel zin om met een Charr of Norn wat dood en verderf te zaaien. Aan de andere kant ben ik wel bang dat het botst met m'n fitnessdedication...

Als we gaan spelen is het misschien wel lache om op dezelfde server te gaan zitten met wat DBBers :D

Ik heb ook een tijdje WoW gespeeld, alleen was het snel zat omdat het in het begin alleen maar om het levele gaat wat mij behoorlijk ging vervelen na een tijdje :rolleyes:

Het is idd zo dat zo'n soort spel behoorlijk wat tijd kan kosten en kan het inderdaad ten kostte gaan van andere dingen:( maarja het duurt nog wel even voordat GW2 uit komt denk ik :p

Gheghe, op een gegeven moment ben je wel heel snel/efficient in het levelen he :P Maar dan nog inderdaad. Toch vond ik endgame en raiden echt vet. Maarja, de guilds met een beetje niveau eisten 4 avonden in de week beschikbaarheid... Als minimum. Zucht. Zeker nu ik alleen in de avonden kan trainen van dinsdag/vrijdag is dat geen match :P

Terug
Naar boven