AndroidHealthClinic

Guitar Hero - hoe de oranje button te spelen?

Antropoid

El Jefe de la tribu
Elite Member
Waardering
89
Lengte
1m80
Massa
89kg
Vetpercentage
14%
Zijn er hier nog meer liefhebbers van Guitar Hero?

Hoe spelen jullie de oranje button als je level 'Hard' speelt. Op 'Medium' kan ik alle songs spelen maar 'Hard' lukt er geen een meer door dat oranje k*tknopje.

koop een echte gitaar, da's pas fun :devil:

Ik heb alles 5 stars op expert! heel veel gedaan dat spelletje.

In het begin is hard klote, van medium naar hard is de k*tste overstap.

Je moet in ieder geval zorgen dat je nu met 4 vingers al speelt (niet drie, zoals sommigen doen) anders kom je later in de problemen. Bij oranje schuif je al je vingers gewoon een plaats op, in het begin raak je dan compleet in de war, maar na een tijdje oefenen weet je niet beter. (de duim in (op) het gaatje aan de bovenkant van de gitaar kan helpen onthouden waar je vingers zitten)

Schaam je niet om de hyperspeed cheat te gebruiken. (dit wordt in het guitar hero wereldje niet echt gezien als cheaten)

Deze "cheat" zorgt er voor dat het fret board sneller gaat (5 snelheids standen) maar de knoppen verder uit elkaar liggen. Dus je moet de frets even snel indrukken, maar je kan beter zien welke frets je moet indrukken omdat ze wat uitelkaar staan.

Ps: ja ben wel beetje nerd he, maar ik game nu bijna nooit meer :o (ik heb ook twee gitaren :p)

guitar hero is best vet ja:)

Vind het vrij saai. Maarja heb dan ook een ander genre van game.

Terug
Naar boven