Fitness Seller

Guns 'n Roses zonder Axl!

frietbakker

Ripped Bodybuilder
Waardering
31
Ik heb net de CD van Velvet revolver gedownload met Matt, Duff en Slash van Guns 'n Roses en Meneertje Weiland van de Stone Temple Pilots. Weer een lekkere ouderwetse rock cd... Toch nog een beetje de oude GNR terug! :D Zonder die aap van een Axl, alhoewel GNR met Axl echt wel top was... jammer dat ie nu nog een GNR album probeert je maken zonder de andere originele GNR muzikanten.

Hij is te halen op Suprnova en ik had hem in 20minuten binnen, dus houd ja van lekkere stevige ECHTE rock dan beluister em eens!

Ik vindt het alweer helemaal fantastisch...ik had al meteen Slither gedowned...nu het hele cdtje maar s binnenhalen!

Zeer jammer dat de originele GnR niet meer bestaat.

Ik zal eens kijken of die CD aan te horen is. Tnx voor de tip :)

Ze hebben wel een poging gedaan maar meneer Axl schijnt afspraken niet zo goed na te kunnen komen....te laat komen voor concerten etc.

Hij heeft dan ook in zn testament op laten nemen dat bij zn begrafenis de kist te laat moet komen met de tekst erop:

Sorry I'm late....

Dat zegt weer genoeg.

Guns N' Roses... zucht.... wat een herrineringen.... mijn oude liefde...

Jah vroeger was het hele goede shit, vooral appetite for destruction was echt super. Ik zal het eens downloaden, thnx voor de tip bro!

• Topic Starter Topic Starter
Het is dus geen GNR, want die Axl heeft echt een love em of hate em stem... maar ik ben erg plezant verrast door velvet revoler, ook een Gun! En weer een tegenstrijdigheid, een fluwelen gun versus pistolen en rozen... hmm personal vendetta goin' on?

Ik vind het nummer slither wel een alice in chains achtige sound hebben... maar dat kan aan mij liggen want ik ken alice in chains niet ZO goed.

Terug
Naar boven