XXL Nutrition

Gynaecomastie prive klinieken

Quintos

Novice
Waardering
0
Goedenavond,

Ik ben al een tijdje opzoek naar een goede prive kliniek om mijn Gynaecomastie te laten verhelpen. Ik heb een aantal van die prive klinieken opgebelt maar de meeste behandelen enkelt pseudo-Gynaecomastie dus het vet weg zuigen doormiddel van liposuctie. De verwijderen van het harde weefsel de klier doen ze dus mooi niet aan, hierbij is de vraag heeft iemand dit laten behandelen bij een prive kliniek en zou mij op het juiste pad kunnen helpen? :cool:

alvast bedankt!

Ik kan je helaas geen goede adressen geven voor een prive-kliniek, maar zou je willen vragen waarom dit niet bij de huisarts kan worden aangevraagt.

Ik ken een prof bodybuilder die hier ook last van heeft gehad (praat wel over 18jaar geleden hoor) en heeft dit gewoon in het ziekehuis hier laten doen volledig vergoed. Nu ben ik niet op de hoogte van de ziektekostenverzekeringen wat ze nu wel of niet allemaal vergoeden op dit moment anno 2008.

Vandaar mijn vraag ;)

Mvg. Tick

Wordt nauwelijks nog vergoed of doorverwezen. En als als je al wordt door verwezen bij ernstige gevallen moet je vaak nog een flink gedeelte zelf betalen of halen ze bv alleen klierweefsel weg en laten ze het vet zitten.

@ TS
Ik kan je ook geen adressen geven van prive klinieken sorry man. Is het verse gyno of loop je er al een tijd mee rond?

Hier wat prive-klinieken:

BeauCare
Bergland Kliniek Ik denk wel de meest bekende.. paar keer op T.V. geweest.
Velthuis Kliniek
[Link niet meer beschikbaar]

KliniekenInfo
Vergelijking mogelijkheid met andere klinieken.

@Sava: Belachelijk dat zoiets niet vergoed word, door dit te verkrijgen via anabolen steroiden kan ik dat nog wel begrijpen.. maar als je een hormoon probleem hebt dan vind ik dit een slechte zaak. Zeker wanneer er hardweefsel is ipv vet. Iig bedankt voor je antwoord.

Veel succes.

Mvg. Tick

• Topic Starter Topic Starter
bedankt voor de reacties ik had velthuis kliniek al gebelt maar die schijnen alleen aan liposuctie te doen en konden me ook niet doorverwijzen, ik telefoneer wel ff door ;) op de vraag waarom ik dit in een privé kliniek laat doen, ik ben al bij de huisarts geweest en die wou me simpel weg niet door sturen naar een PC. en wil het best mogelijke resultaat en ben daar best bereid voor belachelijk veel geld neer te leggen. Me verzekering VGZ vergoed het ook niet.. simpelweg belachelijk allemaal heel traject, gekloot etc en uiteindelijk moet je alles toch nog zelf betalen..:mad:

Ziekenhuis laten doen dat vet train je er wel af

• Topic Starter Topic Starter
als je het bij een ziekenhuis wilt laten doen moet je dan doorverwezen worden via de huisarts? of kan je die ook bellen voor een afspraak?

Je moet naar je huisarts gaan en zeggen dat het pijn doet en je er aan stoort dan word je door verwezen naar ziekenhuis en halen ze het weg word netje gedaan moet ik zeggen ben 4weken geleden geholpen en je ziet niks van litteken snee word op rand van tepel gemaakt.Alles werd vergoed door groeneland

Terug
Naar boven