Fitness Seller

Gynecomastie vest

jdzwart

Novice
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
96kg
Hallo,

Ik ben vrijdag geopereerd aan gynecomastie en heb van het ziekenhuis zo'n "vodje" omgekregen :mad:. Het is een drukverband met klittenband, maar dit zit echt niet goed.
Op allerlei Amerikaanse sites vind ik de meest mooie vesten die echt heel goed zitten met schouderband enzo.

Heeft iemand een idee waar je deze kunt kopen in Nederland (zuid Holland)??

Vast bedankt

Geef eens wat links van wat je gevonden hebt op US sites. Wellicht snappen we dan wat je bedoelt.

Die krijg je toch van het ziekenhuis? Ik ben namelijk vorige week dinsdag aan het zelfde geopereerd. Van te voren kreeg ik bestellijst en moest mezelf opmeten in omtrek en dergelijke. Wel heb ik het vooraf zelf moeten betalen. Uiteraard kun je deze dan weer declareren bij je verzekeraar.

Zelf heb ik deze:

http://designveronique.com/cgi-bin/ic/dv2/640.html?id=AxrcLIsc

• Topic Starter Topic Starter
Ok, dank je voor je reactie,

Nou ik kon helemaal niets kiezen, ik heb me de tandjes moeten zoeken naar een importeur die deze dingen konden leveren, morgen krijg ik van de firma Wijngaarden iets toegestuurd, kost mij wel 119 eurie.......

Ik vind het wel slecht dat ik daar zelf zo achteraan moet hoor!
Ik heb je foto's gezien, maar niet hoe het er na de operatie uitziet, klopt dat?

Gr

Ok, dank je voor je reactie,

Nou ik kon helemaal niets kiezen, ik heb me de tandjes moeten zoeken naar een importeur die deze dingen konden leveren, morgen krijg ik van de firma Wijngaarden iets toegestuurd, kost mij wel 119 eurie.......

Ik vind het wel slecht dat ik daar zelf zo achteraan moet hoor!
Ik heb je foto's gezien, maar niet hoe het er na de operatie uitziet, klopt dat?

Gr

Klopt, moet nog herstellen en draag nog vest. Zodra ik in de gelegenheid ben post ik deze hier. Volgens artsen zal na 5/6 maanden resultaat echt zichtbaar zijn. Dus zal regelmatig de foto`s updaten.

Waar ben jij behandelt en hoe zijn jou ervaringen.

Hista

Terug
Naar boven