Fitness Seller

Gyno en AAS.

Johny Bravo

Novice
Waardering
2
Hallo allemaal,

Ik overweeg om te gaan kuren, maar ben toch niet zeker. Ik heb al vanaf mijn pubertijd gyno, en wil niet dat dit erger wordt... Zijn er hier meer mensen die kuren met gyno? Zoja, pakken jullie wel gear als Test/Tren etc? Helpt het gebruiken van 10mg nolva ED tegen het opkomen van meer gyno?

Hallo allemaal,

Ik overweeg om te gaan kuren, maar ben toch niet zeker. Ik heb al vanaf mijn pubertijd gyno, en wil niet dat dit erger wordt... Zijn er hier meer mensen die kuren met gyno? Zoja, pakken jullie wel gear als Test/Tren etc? Helpt het gebruiken van 10mg nolva ED tegen het opkomen van meer gyno?

De meeste krijgen het van kuren...als je het nu al hebt lijkt me de kans dat het erger word zeer groot!
Miss beter eerst weg laten halen?

Nee dat heeft geen nut, ze halen nooit alles weg ivm deuk.. Het restje wat ze laten zitten groeit even hard weer terug tot gyno!

Ik ben zelf zeer gevoelig voor gyno, iedere kuur krijg ik weer last en groeit het weer.. Persoonlijk doe ik er tijdens de kuur niets tegen, bij de PCT verdwijnt het bij mij altijd weer.. (ik trek de nolva zolang door als nodig is)

Terug
Naar boven