Als jullie gyno hebben vertel je dan aan de huisarts dat je ook kuurt?
Ik heb gyno niet van AAS (no shit) maar het wordt wel erger door mijn AAS gebruik. Puntige tepels etc.
Ik heb besloten nu toch maar is naar de huisarts te gaan maar die weet niet dat ik kuur
. Misschien zijn vermoedens maar heb het hem nooit verteld! Ben echter al enige tijd niet meer naar hem geweest.
Zodra ik mijn trui uittrek weet ik zeker dat de huisarts erachter komt dat ik kuur.
Wat doen de ervaren medicijnmannen hier; vertel je het je huisarts?
Wat is de kans op totale vergoeding door een zorgverzekeraar als dit gyno is terwijl ze weten dat ik een bodybuilder ben die AAS gebruikt >?
Ik heb gyno niet van AAS (no shit) maar het wordt wel erger door mijn AAS gebruik. Puntige tepels etc.
Ik heb besloten nu toch maar is naar de huisarts te gaan maar die weet niet dat ik kuur
. Misschien zijn vermoedens maar heb het hem nooit verteld! Ben echter al enige tijd niet meer naar hem geweest.Zodra ik mijn trui uittrek weet ik zeker dat de huisarts erachter komt dat ik kuur.
Wat doen de ervaren medicijnmannen hier; vertel je het je huisarts?
Wat is de kans op totale vergoeding door een zorgverzekeraar als dit gyno is terwijl ze weten dat ik een bodybuilder ben die AAS gebruikt >?

,,, dankje!!!!
. Roid rage? Of ben ik gewoon zo aardig dat ik graag mensen iets bij leer.
. Vaak wijst hij bij gyno snel door naar de chirurg om het weg te laten halen.