MuscleMeat

gyno/huisarts

erectus

Cool Novice
Waardering
1
Als jullie gyno hebben vertel je dan aan de huisarts dat je ook kuurt?

Ik heb gyno niet van AAS (no shit) maar het wordt wel erger door mijn AAS gebruik. Puntige tepels etc.
Ik heb besloten nu toch maar is naar de huisarts te gaan maar die weet niet dat ik kuur :rolleyes:. Misschien zijn vermoedens maar heb het hem nooit verteld! Ben echter al enige tijd niet meer naar hem geweest.

Zodra ik mijn trui uittrek weet ik zeker dat de huisarts erachter komt dat ik kuur.

Wat doen de ervaren medicijnmannen hier; vertel je het je huisarts?
Wat is de kans op totale vergoeding door een zorgverzekeraar als dit gyno is terwijl ze weten dat ik een bodybuilder ben die AAS gebruikt >?

Als jullie gyno hebben vertel je dan aan de huisarts dat je ook kuurt?

Ik heb gyno niet van AAS (no shit) maar het wordt wel erger door mijn AAS gebruik. Puntige tepels etc.
Ik heb besloten nu toch maar is naar de huisarts te gaan maar die weet niet dat ik kuur :rolleyes:. Misschien zijn vermoedens maar heb het hem nooit verteld! Ben echter al enige tijd niet meer naar hem geweest.

Zodra ik mijn trui uittrek weet ik zeker dat de huisarts erachter komt dat ik kuur.

Wat doen de ervaren medicijnmannen hier; vertel je het je huisarts?
Wat is de kans op totale vergoeding door een zorgverzekeraar als dit gyno is terwijl ze weten dat ik een bodybuilder ben die AAS gebruikt >?

Moet je bij je ziekenfondsverzekering zijn.

Geloof niet dat je voor je ziekenfonds een dopingtest hoeft te doen. Dokter heeft ook beroepsgeheim en hoeft dit niet door te vertellen

beroepsgeheim

• Topic Starter Topic Starter
Geloof niet dat je voor je ziekenfonds een dopingtest hoeft te doen. Dokter heeft ook beroepsgeheim en hoeft dit niet door te vertellen

Weet ik, echter moet je voor het ziekenfonds vaak foto's opsturen van de gyno, men ziet dan dat het betreft; een bodybuilder.

Als ik beredeneer dat heroine verboden is. Maar heroine spuiters ook medisch geholpen worden (met 100% vergoeding in vele gevallen). Dan kan ik ook beargumenteren dat een AAS gebruiker ook 100% vergoed zou moeten worden voor gyno.

Met betrekking tot mijn onderliggende vraag: Wie vertelt het zijn huisarts? Of behandelaar in het ziekenhuis? Ik kan moelijk tegen ze gaan liegen als ze het zelf zullen zien....
Ik denk dat ik dat maar gewoon doe met alle gevolgen van dien. Maar hopelijk pakt het positief uit.

Zou t de dokter wel vertellen, maar vragen of hij t niet doorvertelt. Ziekenfonds hoef het niet te weten. Ik weet niet hoe je er uit ziet, maar leken hebben geen verstand van anabolen en zullen ook niet zo snel met het vingertje gaan wijzen lijkt mij

:eek:,,, dankje!!!!

Dus zo kom jij aan 600+ posts

Kerel je vraagt iets wat verzekering technisch is.
En hoe moet ik of een ander nou weten hoe jij verzekerd bent?

---------- Toegevoegd om 17:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:32 ----------

De ziekenfonds ziet duidelijk wat er is gebeurd, want ze willen wel weten waar zij voor betalen toch.
Denken jullie nou echt dat de verzekering niks gaat weten als jij in behandeling gaat?

Of kent iemand een verzekering waar ze alles voor je betalen zonder te weten waarvoor? Die verzekering maatschappij gaat het lang niet redden.

Maar ik zou het gewoon vertellen aan de dokter, zodat hij je dan ook beter kan helpen. Ik zou niks geheim over houden.

---------- Toegevoegd om 17:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:36 ----------

Weet ik, echter moet je voor het ziekenfonds vaak foto's opsturen van de gyno, men ziet dan dat het betreft; een bodybuilder.

Als ik beredeneer dat heroine verboden is. Maar heroine spuiters ook medisch geholpen worden (met 100% vergoeding in vele gevallen). Dan kan ik ook beargumenteren dat een AAS gebruiker ook 100% vergoed zou moeten worden voor gyno.

Met betrekking tot mijn onderliggende vraag: Wie vertelt het zijn huisarts? Of behandelaar in het ziekenhuis? Ik kan moelijk tegen ze gaan liegen als ze het zelf zullen zien....
Ik denk dat ik dat maar gewoon doe met alle gevolgen van dien. Maar hopelijk pakt het positief uit.

Als jij heroine met AAS gaat vergelijken, dan ben je helemaal verkeerd.
Je was man genoeg om te spuiten, wees ook man genoeg om niet te liegen tegen de dokter.
De dokter zal het tevens ook een worst wezen als jij iets geheim houd, dus ga je gezondheid niet tarten en gewoon alles vertellen.
EN suc6 verder

Laatst bewerkt:
Bro, Ik zou lekker je mondje houden over het gebuik van aas.
Er zullen dan wel vermoedens zijn, maar geen bevestiging.
Ik heb het gezien bij vrienden van mij...dokters hebben ook geen verstand van aas en je zal jezelf alleen maar in de vingers snijden als je het wel verteld.
Zorgverzekering mochten ze t te horen krijgen, gaan operatie zeker NIET vergoeden! Als die gasten ergens onderuit kunnen komen gaan ze dat ook zeker proberen. Blijven ontkennen en gewoon een operatie eisen.

greetzz

Inderdaad. Niet zeggen. Als je zonder aas daar al flink buff aankomt bij je huisarts hebben ze ook al vermoedens. Waarom dat bevestigen? Dat kan alleen maar tegen je werken.
Zonder aas kun je ook groot worden. zonder aas kun je ook gyno krijgen. Het voegd helemaal niks toe als je eerlijk zou zijn.

Laatst bewerkt:
Just my 2 cents....

Alles is al duur genoeg, leugentje om je eigen bestwil mag wel eens.

Kerel je vraagt iets wat verzekering technisch is.
En hoe moet ik of een ander nou weten hoe jij verzekerd bent?

---------- Toegevoegd om 17:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:32 ---------

Als jij heroine met AAS gaat vergelijken, dan ben je helemaal verkeerd.
Je was man genoeg om te spuiten, wees ook man genoeg om niet te liegen tegen de dokter.
De dokter zal het tevens ook een worst wezen als jij iets geheim houd, dus ga je gezondheid niet tarten en gewoon alles vertellen.
EN suc6 verder

Sorry, waarom reageer ik op jouw 2e onzinnige post in mijn ogen???. Roid rage? Of ben ik gewoon zo aardig dat ik graag mensen iets bij leer.

In simpele taal; als ik als heroine gebruiker ziek wordt door gebruik van verboden middelen (heroine dus) dan wordt ik blijkbaar in Nederland geholpen en is er vrijwel in alle medische noodzakelijke ingrepen 100% vergoeding.
DUS als ik als steroid gebruiker ziek wordt door gebruik van verboden middelen (AAS dus), dan zou ik, mijn mening, ook voor medische noodzakelijke ingrepen 100% vergoeding moeten krijgen (gyno, is medisch noodzakelijk).
Zie je nu de gelijkenis in van verboden middelen gebruiken en medisch geholpen worden, vergoeding krijgen? Toch bedank ik je, serieus, zonder gekheid, dat je meedenkt! :thumb:

Ik ga kijken hoe het gesprek gaat lopen. Het is niet de sportarts waarmee ik een afspraak heb maar mijn huisarts. Ik post nog wel wat ik heb gedaan en hoe dat uitpakte.

:thumb:

Laatst bewerkt:
Zorgverzekering mochten ze t te horen krijgen, gaan operatie zeker NIET vergoeden! Als die gasten ergens onderuit kunnen komen gaan ze dat ook zeker proberen. Blijven ontkennen en gewoon een operatie eisen.

greetzz

Interessante visie. Hier ervaring mee?

Als ik het vertel tegen de huisarts vraag ik me af of hij dat in mijn medisch dosier gaat plaatsen. Dit zou mijn zorgverzekeraar dan in kunnen zien.
Ik wil op safe spelen zodat ik geen 1500-2000 hoef af te tikken voor een gyno ingreep. Mocht het niet onder de noemer gyno weggehaalt kunnen worden dan wellicht onder de noemer Excisie biopt (knobbeltje in borst).

Alhoewel ik graag 100% vergoeding zou willen krijgen heb ik er eigenlijk kak aan of mijn huisarts het weet of niet. Ik denk dat ik het de huisarts gewoon vertel. Dan kan ik dat ook hier delen hoe dat uitwerkt. Liegen en voor de gek houden hou ik niet van.

Dokter heeft een beroepsgeheim en zal het dus niet aan je buurman vertellen. Als jij bij je dokter komt voor je gyno en vertelt dat je aas hebt genomen zal dit wellicht mee in je medisch dossier komen omdat dit de oorzaak kan zijn. De verzekering zal dit dus ook weten en dan kun je alles zelf betalen. Niet vertellen dus.

Dokter heeft een beroepsgeheim en zal het dus niet aan je buurman vertellen. Als jij bij je dokter komt voor je gyno en vertelt dat je aas hebt genomen zal dit wellicht mee in je medisch dossier komen omdat dit de oorzaak kan zijn. De verzekering zal dit dus ook weten en dan kun je alles zelf betalen. Niet vertellen dus.

Het kan zijn dat het in Belgie anders is. Maar volgens mijn huisarts is het zo dat in NL de patiënt altijd toestemming moet geven om een verzekeraar in het medisch dossier te laten kijken. Ook kun je altijd verzoeken aan je huisarts op dat moment om bepaalde zaken uit het medisch dossier te halen.;)

Ik ben inmiddels bij de huisarts geweest en heb het gewoon verteld.
Absoluut geen spijt van omdat ik het idee kreeg dat hij met mij begon mee te denken. Alhoewel je echt kan merken dat ik meer verstand heb van AAS dan hijzelf :rolleyes:.
Wellicht heeft menig DBB AAS-sectie lezer al meer verstand ervan dan een gemiddelde huisarts.
Nu wordt het ook wat makkelijker om bloedtesten geregeld af te nemen. Hij weet tenminste nu waarom ik dat om de zoveel maanden graag wil.

Ik raad het iedereen met een relaxte huisarts aan..
Gyno wordt volgens hem ook gewoon vergoed, zelfs wanneer het AAS gerelateerde gyno is. Toch is het beter om de verzekeraar daar niet op de hoogte van te stellen:D. Vaak wijst hij bij gyno snel door naar de chirurg om het weg te laten halen.
Ben nu aan het kuren,,, wordt wellicht vervolgd; hoe het afloopt met de gyno.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven