XXL Nutrition

Gyno na lange tijd

ArnoldJR

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m81
Massa
87kg
Vetpercentage
12%
Heren,
Ik was klaar met mijn laatste kuur in januari 2012, dus ong 15 maanden geleden. Kuur bestond uit
1-12 test 500
1-10 tren 400
12-16 arofixen 20mg

Week geleden kreeg ik jeuk aan linktertepel, eerder nooit meegemaakt. Als ik er op drukte voelde het beetje pijnlijk aan. Paar dage later trok de jeuk en pijn weg maar heb nu knobbeltje. Sinds 3 dagen ben ik begonnen met nolva 20mg. Zal dit genoeg zijn? Vind wel raar dar ik 15 maanden later pas zoiets meemaak. Tijdens kuur nooit iets van gemerkt. In die 15 maanden heb ik niks gebruikt.

Lijkt me sterk dat dat wat met je kuur te maken heeft.

Zou van de nolva afblijven en gewoon naar de doktor gaan.

• Topic Starter Topic Starter
Ik denk zelf dat mijn test ook laag zit, voel dat gewoon. Mijn libido is ook laag. Vind wel raar dat ik zoiets meemaak heb eerder ook op test 1gr gezeten, test-deca, diana.. nooit iets van gyno gemerkt.. Denk dat ik dan morgen beste naar dokter ga. Stoppen met nolva? zal dat al iets veranderd hebben aan de bloedwaardes als ik morgen bloed laat prikken?

15maanden na kuur je nog laag libido zou ik maar bloedprikken

leeftijd ?

libido was goed, perfect zelfs. Sinds 2-3 maanden minder geworden. leeftijd 22.

---------- Post toegevoegd 3 April 2013 om 17:52 ----------

libido is nog steeds wel goed eigenlijk, alleen erectiestoornissen, in no time slap worden van de penis..

---------- Post toegevoegd 3 April 2013 om 17:55 ----------

zal de dokter wel weten wat hij precies moet testen met bloedprikken. lees dat de dokters hier meestal niet veel van weten.

Heren,
ben vandaag bij huisarts geweest. Huisarts zegt dat ik ervan af moet blijven en dat het na een tijdje overgaat. Wel heb ik formuliertje meegekregen voor bloedonderzoek. Ik vroeg nog om de testosteron te gaan meten, maar hij zei dat dat niet nodig was, omdat bet er niet meetemaken heeft???
De aangevinkte vakjes zijn: BSE, bloedbeeld, glucose, lipiden incl LDL, alat,gt, kreatinine, natrium, kalium, vit D, Psa(prostaat)

Hier heb ik toch niet veel aan of wel?

niemand??

ik heb hetzelfde als jou gekregen.. iig .. 4 weken na mijn nakuur had ik nog steeds niet echt een hoog libido.
testosteron was 4 weken na mn nakuur alweer op 15.2 ... dus aan de testosteron ligt het niet bij mij.
echter kreeg ik ook weer een beetje jeuk aan mn tepels.. en een schijfje.. ben sinds eergisteren begonnen met Letro.
totdat mn gyno wegtrekt.. en vervolgen 2 weken na mn laatste inname van letro.. nolvadex slikken.. 7dagen op 20mg .. en 7 dagen op 10mg .. om een rebound te voorkomen.

prolactine waarde was 310 bij mij, echter had ik geen oestrogeen waardes opgemeten.. maar deze waren blijkbaar nog te hoog .. ( gyno vorming na de nakuur ).

dat jou huisarts je heeft verteld dat het na een tijdje overgaat, denk ik niet... als je nu al een knobbel voelt zou ik deze gaan aanpakken.

ik zou nolva of aromasin nemen of letro als ik jou was.. tot je gyno verminderd.. maar dat is wat ik zou doen.
en aan die aangevinkte vakjes heb je idd niet echt veel aan.
testosteron moet er nog bij.. estradiol etc..

Laatst bewerkt:
ik heb hetzelfde als jou gekregen.. iig .. 4 weken na mijn nakuur had ik nog steeds niet echt een hoog libido.
testosteron was 4 weken na mn nakuur alweer op 15.2 ... dus aan de testosteron ligt het niet bij mij.
echter kreeg ik ook weer een beetje jeuk aan mn tepels.. en een schijfje.. ben sinds eergisteren begonnen met Letro.
totdat mn gyno wegtrekt.. en vervolgen 2 weken na mn laatste inname van letro.. nolvadex slikken.. 7dagen op 20mg .. en 7 dagen op 10mg .. om een rebound te voorkomen.

prolactine waarde was 310 bij mij, echter had ik geen oestrogeen waardes opgemeten.. maar deze waren blijkbaar nog te hoog .. ( gyno vorming na de nakuur ).

dat jou huisarts je heeft verteld dat het na een tijdje overgaat, denk ik niet... als je nu al een knobbel voelt zou ik deze gaan aanpakken.

ik zou nolva of aromasin nemen of letro als ik jou was.. tot je gyno verminderd.. maar dat is wat ik zou doen.
en aan die aangevinkte vakjes heb je idd niet echt veel aan.
testosteron moet er nog bij.. estradiol etc..

ik vind het raar omdat ik al anderhalf niks heb gebruikt, en dat het nu ineens allemaal gebeurt.. zit zelf te denken om estradiol bij te vinken? Testosteron staat er niet bij

Of je gaat zelf van alles proberen met nolva, aro, letro, dosti of wat dan ook.
Of je gaat naar je doc wat je al gedaan hebt en volgt zijn adviezen op.

Je moet niet naar de dokter gaan en toch je eigen plan trekken want je bloedtesten geven dan ook rare waardes aan doordat je zelf medicatie neemt waar je doc niks vanaf weet.

Heren,
ben vandaag bij huisarts geweest. Huisarts zegt dat ik ervan af moet blijven en dat het na een tijdje overgaat. Wel heb ik formuliertje meegekregen voor bloedonderzoek. Ik vroeg nog om de testosteron te gaan meten, maar hij zei dat dat niet nodig was, omdat bet er niet meetemaken heeft???
De aangevinkte vakjes zijn: BSE, bloedbeeld, glucose, lipiden incl LDL, alat,gt, kreatinine, natrium, kalium, vit D, Psa(prostaat)

Hier heb ik toch niet veel aan of wel?
Jouw arts moet zich eens driftig achter z'n oren krabben, A:E ratio is nu net waar het wel om gaat met gyno.

Wat je daar opsomt is standaard paneel wat ze testen bij pretty much everything (excl. PSA en vit D).

Of je gaat zelf van alles proberen met nolva, aro, letro, dosti of wat dan ook.
Of je gaat naar je doc wat je al gedaan hebt en volgt zijn adviezen op.

Je moet niet naar de dokter gaan en toch je eigen plan trekken want je bloedtesten geven dan ook rare waardes aan doordat je zelf medicatie neemt waar je doc niks vanaf weet.

Nee klopt, daarom gebruik ik nu ook niks. Wil de adviezen van doc volgen. Maar als hij zegt dat het vanzelf verdwijnt, heb ik er toch niks aan?

Als de dokter zegt "die klier verdwijnt vanzelf, je moet er niet aan zitten. Wel wil ik een bloedonderzoek doen omdat je erectiestoornis hebt" dan wil dat toch zeggen dat de doc niet begrijpt dat het met elkaar te maken kan hebben.

Nee klopt, daarom gebruik ik nu ook niks. Wil de adviezen van doc volgen. Maar als hij zegt dat het vanzelf verdwijnt, heb ik er toch niks aan?

Als de dokter zegt "die klier verdwijnt vanzelf, je moet er niet aan zitten. Wel wil ik een bloedonderzoek doen omdat je erectiestoornis hebt" dan wil dat toch zeggen dat de doc niet begrijpt dat het met elkaar te maken kan hebben.
in for response van GETBIGXXL...

maar je erectiestoornissen komen dus WAT IK DENK.. en wat ik denk dat ik ook had.. omdat je oestrogeen te hoog is bro ; ) vandaar dat je ook die gyno krijgt.

of aan je testosteron natuurlijk.. maar aangezien jij beweert dat je in die 15 maanden gewoon een goed libido had.. denk ik gewoon puur dat je oestrogeen te hoog is.
vandaar nolva starten...

Terug
Naar boven