MuscleMeat

gyno of niet, help me find out

enrico01

Cool Novice
Waardering
0
gerespecteerde bodybuilders ik ben nu 4 weken bezig met een kuur testo e 500mg pw en tren e 300 mg pw en ben pas begonnen met winny 40 mg pd,nu beginnen mijn tepels een beetje gevoelig te worden maar ik voel geen knobeltje of harde stukjes of schijfen,het eventjes gevoelig,met een beetje pijn en dan is het gewoon weer weg voor 2 dagen,wat moet ik doen ??? is het normaal dat je tepels iets gevoelliger zijn dan normaal tijdens het kuren of moet ik echt aan beginnende gyne denken??? ,ik wil niet te snel beginnen met nolva omdat dat de werking van de roids aflaat nemen,:eek: wat zijn jullie voorstellen bro's,gegroet enrico pm's zijn welkom

Is vrij normaal hoor gevoeligere tepels tijdens je kuur.
Zou me alleen zorgen gaan maken als ze ECHT heel pijn doen, en/of als je schijfjes begint te voelen.

Mark NL zei:
Is vrij normaal hoor gevoeligere tepels tijdens je kuur.
Zou me alleen zorgen gaan maken als ze ECHT heel pijn doen, en/of als je schijfjes begint te voelen.

sluit ik me bij aan.Jeukende of geiriteerde tepels zeggen niets over een eventuele ontwikkeling van gyno.Kep met tren ook gevoelige,kriebelende nipples.Nix aan de hand.Mocht het echt knobbels of plaatjes gaan vormen dan weet je wat je moet doen.
suc6

NEE nog helemaal niets aan de hand maar houdt het wel in de gaten. Bij mij begon het ook met gevoelige tepels en daarna kwam er een harde brok achter. Toen aan de nolva en alles verdween. Maar de kilo's op de weegschaal stonden wel stil door de nolva. Maar vooralsnog niets om je druk over te maken...

Hm nu je aan de winny gaat zou het wel minder worden binnenkort, even aan zien idd ik heb zelf ook even last gehad van tintelende tepels 3 weekjes terug had 3 daagjes nolva genomen en nooit meer last van gehad.
Nu heb ik 40 mg stanozolol "winny"geadd en tepels zijn in tip top shape =)
gl !

greets 2aU

• Topic Starter Topic Starter
thanx bro's,ik kan nu weer lekker verder groeien :D die nolva laat ik nog effe op mijn nachtkastje thnx:p

Terug
Naar boven