AndroidHealthClinic

Gyno operatie- Hulp

henkyjonge

Cool Novice
Waardering
2
Ik wil volgend jaar eindelijk gyno operatie ondergaan(heb het al sinds puberteit). Ten eerste maak ik binnenkort een afspraak bij de huisarts zodat ik hopelijk een verwijzing kan krijgen. Ik zoek al een zorgverzekering die het zou vergoeden maar ik zoek ook een goede chirurg. Ik woon in de regio Twente dus weten mensen met ervaring mischien waar ik het beste kan gaan? Iemand met ervaring en goede resultaten.
Alvast bedankt.

is ooit eerder topic voor bij gekomen als je dat uit eigen kas betaald zou je iets van 1500 euro kwijt zijn. zou contact opnemen met je zorg verzekering. succes

in belgië schijnt het wel wat goedkoper te zijn.

is ooit eerder topic voor bij gekomen als je dat uit eigen kas betaald zou je iets van 1500 euro kwijt zijn. zou contact opnemen met je zorg verzekering. succes

Dan heb je het al over een goedkope ook nog.
Zoals gezegd blijkt in belgie goede chirurgen te zitten voor een goedkopere prijs.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb iets van 300 euro betaald in Belgie alleen de overnachting moeten betalen en het was een bekende chirurg

Ik kijk er wel tegenop om naar België te gaan(alhoewel het wel een probleem kan worden als de kosten niet worden vergoed door de zorgverzekering) er zouden toch wel een aantal goede chirurgen in Nederland moeten zijn?

ja en het was heel hard zichtbaar ook met t shirt had ook nog veel los vol door af te vallen dat niet weg ging voor een of andere reden

Bedankt voor de reacties, maar ik heb nog een paar vragen:
- Was het vet of klierweefsel dat bij jou is verwijderd?
- Onder welk motto wordt dit vergoed? Preventief ter voorkoming van erger worden of psychologische last enz?
- Weet jij of het ook voor meerderjarige mensen nog wordt vergoed?

Bedankt voor de reacties, maar ik heb nog een paar vragen:
- Was het vet of klierweefsel dat bij jou is verwijderd?
- Onder welk motto wordt dit vergoed? Preventief ter voorkoming van erger worden of psychologische last enz?
- Weet jij of het ook voor meerderjarige mensen nog wordt vergoed?

het was losse huid en klierweefsel
bij mij was het voor psychologische last en omdat de chirurg zei dat het nooit meer ging bijtrekken natuurlijk dokter en chirurg hebben wel geholpen met de verzekering je hebt ook fotos van voor en na nodig

weet niet of het nog vergoed word als meerderjarige

• Topic Starter Topic Starter
Is zilveren kruis achmea de beste zorgverkering voor gynecomastia?

Terug
Naar boven