Yo juicers,
Momenteel zit ik in mijn 3de week 200 mg deca met 250 mg test e.
Van in het begin neem ik elke dag hiebij nog eens 75mg Proviron omdat ik aan een vorige kuur gyno heb overgehouden. Aangezien ik echt nie wil dat die gezwellen onder mijn tepels vergroten zit ik contstant mijn tepels te controleren op gevoeligheid enz...
Mijn vraag is nu eigenlijk of het mogelijk is dat die gezwellen groeien zonder je er iets van voelt, zonder dat de tepels gevoelig worden?
Alvast bedankt!!!
Momenteel zit ik in mijn 3de week 200 mg deca met 250 mg test e.
Van in het begin neem ik elke dag hiebij nog eens 75mg Proviron omdat ik aan een vorige kuur gyno heb overgehouden. Aangezien ik echt nie wil dat die gezwellen onder mijn tepels vergroten zit ik contstant mijn tepels te controleren op gevoeligheid enz...
Mijn vraag is nu eigenlijk of het mogelijk is dat die gezwellen groeien zonder je er iets van voelt, zonder dat de tepels gevoelig worden?
Alvast bedankt!!!

) lag er maar net aan wat ik gebruikte. had ook wel vaker letro gebruikt in lage dosis om gyno onder controle te houden tijdens kuur maar nog nooit op deze manier. maar op aanraden van een mede MOD @steroid.com dit eens geprobeert...met succes.