XXL Nutrition

Gyno vorming zonder gevoelige tepels?

alexvdw

Novice
Waardering
0
Yo juicers,

Momenteel zit ik in mijn 3de week 200 mg deca met 250 mg test e.
Van in het begin neem ik elke dag hiebij nog eens 75mg Proviron omdat ik aan een vorige kuur gyno heb overgehouden. Aangezien ik echt nie wil dat die gezwellen onder mijn tepels vergroten zit ik contstant mijn tepels te controleren op gevoeligheid enz...
Mijn vraag is nu eigenlijk of het mogelijk is dat die gezwellen groeien zonder je er iets van voelt, zonder dat de tepels gevoelig worden?

Alvast bedankt!!!

Kan altijd, je kan nooit zeker genoeg zijn, want vanaf je het hebt, krijg je het niet weg (behalve met operatie). En proviron tegen gyno?? ga niet echt zo veel uithalen hoor.. Gewoon 20mg nolvadex ED nemen totdat de zwelling afneemt.

nolvadex ? te laat denk ik arimidex biedt wss meer soelaas.

hey kerel ik heb het zelfde probleem gehad vroeger heelemaal in het begin had ik gevoelige tepels maar geen opgezwolen borsten daarna ging dat pijne gevoel weg en begonnen men borsten te groeien tot men tepels innens opgezwollen waren , je kunt er nu niet veeel meer aan doen denk ik eens het groter word zit je ermee en word het enkel groter ben zelf ook al geopereerd.

heb in het begin ook veel onderzoeken gedaan ecografie enz... maar de dokter zij altijd het gat zelf weg maar is nooit weg geaan is enkel groter geworden operatie is de enige oplossing dan voor gyno

regards en succes makker

Gewoon 20mg nolvadex ED nemen totdat de zwelling afneemt.

geen nolva nemen terwijl je aan een 19-nor zit (deca/tren) ivm upreguleren van progestorone receptor.

beste optie is letro, ook om bestaande/oude gyno weg te krijgen. heb zelf 2.5mg gedaan tot het weg was. daarna langzaam afbouwen en dan overschakelen op arimidex om rebound van letro te voorkomen.

je libido is tijdens gebruik van zoveel letro wel totaal naar de klote maar gyno verdwijnt als sneeuw voor de zon. zelfs al het er al jaren zat net als bij mij.

-rodge

geen nolvadex nemen terwijl je aan een 19-nor zit (deca/trenbolone) ivm upreguleren van progestorone receptor.

beste optie is letro, ook om bestaande/oude gyno weg te krijgen. heb zelf 2.5mg gedaan tot het weg was. daarna langzaam afbouwen en dan overschakelen op arimidex om rebound van letro te voorkomen.

je libido is tijdens gebruik van zoveel letro wel totaal naar de klote maar gyno verdwijnt als sneeuw voor de zon. zelfs al het er al jaren zat net als bij mij.

-rodge

ga ik zeker eens proberen!

• Topic Starter Topic Starter
geen nolvadex nemen terwijl je aan een 19-nor zit (deca/trenbolone) ivm upreguleren van progestorone receptor.

-rodge

Merci voor de uitleg!

Na hoeveel tijd is uw bestaande gyno eigenlijk weggestrokken door het gebruiken van 2.5 mg letrozole (femara)?

En is dat spul niet heel moeilijk te krijgen?

Merci voor de uitleg!

Na hoeveel tijd is uw bestaande gyno eigenlijk weggestrokken door het gebruiken van 2.5 mg letrozole (femara)?

En is dat spul niet heel moeilijk te krijgen?

3 weken en daarna langzaam afgebouwd,telkens dosis gehalveerd.

-rodge

Oude gyno laten verdwijnen door letro, weet je dat heel zeker? Heb namelijk altijd gelezen dat dat niet meer mogelijk was.

En sinds wanneer had je die gyno dan?

vanaf mijn 18de ongeveer. werd wel is wat minder of erger (tot lacteren aan toe :barf: ) lag er maar net aan wat ik gebruikte. had ook wel vaker letro gebruikt in lage dosis om gyno onder controle te houden tijdens kuur maar nog nooit op deze manier. maar op aanraden van een mede MOD @steroid.com dit eens geprobeert...met succes.

-rodge

Terug
Naar boven