MuscleMeat

Gyno vraag

Moontribe

Advanced Bodybuilder
Waardering
2
Sinds ik aan het trainen ben, wordt er wel eens tegen mij gezegd dat ik "tietjes" heb (gewoon als ik in zon strak shirt loop) en ik zit nu echt te twijfelen of het een vorm van gyno is of niet.
Voor de training lette ik er nooit op, maar nu wel.
Ik ben wel aan het bulken, niet echt een "flinke bulk", maar alles wordt wel wat vettiger.
Kan het ook zijn dat het gewoon een soort vetvorming is bij mijn borst inplaats van gyno? Of zouden jullie hier eerst foto's van moeten zien...?

Zelf ben ik nog niet zolang bezig met BB en ik weet ook weinig van gyno af, vandaar.

Bvd.

kan vetvorming zijn..

Heb je AS gebruikt? Had je het al voor je trainde (in je pubertijd?)?

• Topic Starter Topic Starter
KaLe zei:
kan vetvorming zijn..

Heb je AS gebruikt? Had je het al voor je trainde (in je pubertijd?)?

Ik train nog niet lang en heb geen AS gebruikt hoor :p . Ik ben altijd al wat vettig geweest, maar me lichaam kon me eerst niet schelen dus ik keek er niet naar om.
Maar het feit dat het vetvorming zou kunnen zijn stelt me weer wat gerust :p

Vet lijkt heel erg snel op gyno. Ik zou me iig geen zorgen maken.

Ga maar eens op je rug liggen,verdwijnen ze dan is het geen gyno, maar vet. Je kunt het bovendien ook voelen. Vergelijk het maar met je vriendin, in haar borsten voel je klieren zitten(wat hardere structuren), die heb jij niet als het goed is.

Als het hard aanvoelt is het eerder gyno. Als ze lekker zacht zijn is het tijd om te gaan cutten;)

bij gyno is er sprake van 'schijfjes', die kun je heel goed voelen.

Beetje late reactie maargoed :) :

Als ik gewoon ontspan dan voelt het niet hard aan ofzo, maar vooral in een strak shirt krijg ik wel eens te horen dat het op "tietjes" lijkt. Dit vind ik zelf niet zo'n compliment om te horen, vandaar.
Voor m'n borst doe ik gewoon BP, Fly's en incline, misschien train ik niet helemaal goed? Zijn er bepaalde oefeningen waarbij je "gyno lijkende" pecs kunt krijgen, als je ze niet goed uitvoerdt?

Ik train ook nog thuis, ik doe bijvoorbeeld incline op een stoel, dat is natuurlijk niet super, maar opzich gaat het wel.
Ik hoop eind augustus eindelijk naar de sportschool te kunnen.

Nee je krijgt heus geen gyno (of gyno-like) van (bepaalde) oefeningen.
Je kan wel proberen om je meer te richten op je bovenste borstspieren(meer incline)
Zodat je bovenkantborst voller word en je onderkant borst (waar je tepels zitten) niet zo opvalt.
Beetje rare zin :D
Probeer gewoon een platte borst te kweken ipv zon puntborst waarbij je tepels zover uitsteken.
En voor de rest zou ik zeggen, laat ze lekker lullen.
Weet uit ervaring dat mensen zulke dingen zeggen, je gaat je er zelf op focussen en ergeren, terwijl igg niemand er over zal vallen.

Laatst bewerkt:
Lijkt me heel sterk dat je door fout trainen t**ten ontwikkeld, anders misschien een idee voor de vrouwen... :D

Lijkt me gewoon vet dus, als je gaat cutten zal je borst wel weer strak zijn, op hoeveel % zit je nu ongeveer?

Weet ik niet zeker, maar ik heb al aardig een buikje gekregen, ik was eerst vrij "plat" dus.
Maar ik denk dat ik toch maar eens cardio ga doen door de weeks, want ik wil toch wel een beetje "in shape" blijven voor zover dat mogelijk is.

Maar ik denk dat ik nu op 15% zit, alles flubbert een beetje, behalve als ik het echt goed span, maar dan zit er evengoed nog een best laagje vet omheen :P

Wat ik me afvraag, al die mensen die wel gyno hebben gekregen,, gebruikte die er nolva tegen of werkte dat gewoon niet ?!

In kleren ziet er zoiets uit:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik snap wel wat ze bedoelen met "tietjes" en ik ben de laatste tijd ook best wel vet geworden.
Eerst had ik er niet echt last van toen ik nog 3 keer in de week ging joggen, maar dat doe ik nu niet meer.... Gewoon weer wat gaan joggen in de week om weer een beetje af te vallen misschien?

misschien zijn die mensen niet gewend aan je grotere borstspieren. ik krijg die opmerking thuis ook weleens naar mn hoofd gelingerd, maar als ik dan mn borst laat zien zonder shirt zijn ze stil.

Als ik me borstspieren span, dan hangt er nog wel redelijk wat vet aan wat ik kan vastpakken, is dat een goed voorteken?

Ik ben wel aan het bulken, maar ik denk dat ik toch weer die "drie keer per week hardlopen" in las.... Is dat een goed idee?

Terug
Naar boven