MuscleMeat

gyno vraag

Redlizard

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m88
Massa
93kg
Hallo,

Volgend jaar zou ik graag met 1ste test kuur starten. Echter zit ik nog met een vraag: ik heb 1 vollere tepel, als ik eraan voel, voel je wel iets van weefsel erachter zitten. Ik had in gedachten om als 1e test kuur w1-10 test250mg te gebruiken, al dan niet met winstrol als kickstart w1-6. Als nakuur dan w12-14 nolva 20mg.

Zou dit een goede kuur zijn? Of zouden jullie voor de zekerheid de test lager zetten, 125? Of gewoon afwachten en ingrijpen als er zich tijdens de kuur iets voordoet?

Grtz

Ik zou dan 250mg e5d doen .

Ik zou de winstrol eruitgooien en een test only doen.
Waarom? Omdat jij op deze manier erachter komt hoe je reageert op de test.

Als je dan toch de winstrol erin wil houden doe dan 1-4 50mg ed
Waarom? Omdat deze tabs 17aa bevatten en toxic zijn voor de lever en dus wil je deze middelen zo kort mogelijk gebruiken.

Dit is wat ik ervan denk ., en hoe ik het zou doen.
Succes

test gewoon op 500 mg per week zetten met winny kickstart :)

Winstrol zou in de eerste weken in ieder geval wel armomatisering van test na oestrogeen tegen gaan, voor gyno kan je nolvadex gebruiken of preventief arimidex mee laten lopen alleen dan kom je er niet achter of je er gevoelig voor bent.

Iedereen heeft een klier in zijn tepel zitten. De ene kan wat dikker zijn als de andere.. daarom heb je geen gyno.

Als je het toch überhaupt hebt, ga dan geen test only kuurtje doen

• Topic Starter Topic Starter
bedankt alvast voor jullie reacties.

Winstrol zou in de eerste weken in ieder geval wel armomatisering van test na oestrogeen tegen gaan, voor gyno kan je nolvadex gebruiken of preventief arimidex mee laten lopen alleen dan kom je er niet achter of je er gevoelig voor bent.

hoe zou je dan de indeling doen als je bv nolva of arimidex laten meelopen?

Terug
Naar boven