MuscleMeat

Gyno

Jakai

Novice
Waardering
0
ik gebruik geen kuren, ben bijna 17, weeg 95 kilo, 23% vetpercentage nu.. eerst 27% (na 3 maanden trainen) ehm ik heb al 3.5 jaar nu een harde schijf of iets onder mijn tepels. toen ik 3.5 jaar geleden naar de dokter ging zei hij dat het een gyno was. maar ik heb t nou al zo lang. en t is niet gevoelig ofzo..alleen als ik er in knijp'bij wijze van'. ik denk dat het meer tussen mijn oren zit maar toch. want mijn tante is overleden aan kanker en daar heb ik het best moeilijk mee nog steeds, dus bij het minste geringste knobbeltje oid ga ik mij al zorgen maken..

help? ..

Aiaia!!
Geen zorgen kerel.
Het is een klier zeer waarschijnlijk.
Borstkanker bij mannen is zeeeeer zeldzaam.

• Topic Starter Topic Starter
ja nja als ik al die sites op internet zie..ik zit er best mee en heb echt t idee van ja t groeit en heb kanker etc. snap je?

als het stoort laat het gewoon verwijderen,kan je gewoon laten doen hoor

nja daar heb k de balle nie voor eerlijk gezegd..ziekenhuizen en dokters mijd ik zoveel mogelijk..heb al gnoeg meegemaakt =<

mja k ben half jaar terug begonnen met trainen.. ben wat gezet dus daarom vooral..en om alles strak te krijgen zodat t minder opvalt..want dat ergert mij t meest..dat t er nie uit ziet ..

ik ben 6% bf kwijt en ben nu 23%..weeg 90/95..
Bench 70/80, leg press 150.. en verder ben ik nu begonnen gewoon heeeeel veel cardio te doen...
ik heb aanleg om snel dik te worden, maar ook om snel spieren te kweken.. mja t moeilijkste is vet kwijt te raken vind ik..

700 eur laten betalen door je ouders en weg ermee, je hebt er last van anders post je hier niet

hij is 17 jaar en heeft nu nog 23%.... ga nog niet investeren in operatie of je heil zoeken in meds om het weg te krijgen... gewoon lekker door dieten en sporten,je zal zien dat het al een hoop scheelt als je eenmaal in een normaal vet percentage zit. de jongen zit in een leeftijd dat zij test skyhigh is maar waarschijnlijk aromatiseerd het meeste in oestrogeen...zie je vaker bij zwaarlijvigheid/obesitas.

misschien bloed laten onderzoeken om is te kijken wat test/oestrogeen waarde is.

-rodge

ik heb hetzelfde gehad, was ook bang dat het iets ernstigs was. na paar maanden is het echter vanzelf weer weggegaan

ik heb het nu 4 jaar ofzo..

@SexB: waar kun jij een gyno-operatie laten doen voor 700 euro?

dacht dat het zo'n 2000 euro zou kosten ofzo......

Terug
Naar boven