XXL Nutrition

gyno?

Je bent 13 jaar zie ik, ik zou nog paar jaar wachten tot je geen 'puber' meer bent;)

Ik weet niet wat je BF is, maar als dat vrij hoog is, dan zou je het er af kunnen krijgen met cardio, etc.

Toen ik jaar of 13 was kreeg ik dit ook. Je tepels voelen dan vaak erg gevoelig aan. Ook die harde schijfjes horen er bij, gewoon pubertijd. Gewoon laten zitten en het trekt vanzelf weer weg (meestal binnen relatief korte tijd), geloof me;)

Waarschijnlijk gaat het pas weg na je pubertijd. Ik zou zoiezo even langs de doktor gaan, want gyno kan een teken zijn voor balkanker. Maar dit zal bij jou denk ik niet het geval zijn, aangezien je in de pubertijd zit! Maar neem het zekere voor het onzekere, succes..

Gr

maak die jongen niet zo bang man met je balkanker... pffff... gewoon puberteit, trekt vanzelf weg

Ja ik heb er ook last van echt klote, wanneer kun je verwachten dat het weggaat? rond welke leeftijd? En als je van die schijfjes voelt dan hoeft het toch niet per se gyno te zijn?

Gelijk weer balkanker, aids en andere dodelijke plagen..

Had ik ook op 13-14-15-jarige leeftijd, geen idee meer wanneer precies. 't Gaat vanzelf weg.. Ze zijn nu nog wel een beetje puffy.

• Topic Starter Topic Starter
11

Laatst bewerkt:
Gasten beter lezen. Ik geef aan dat het een teken kan zijn, dus even laten checken door de doktor kan geen kwaad;).

En het gaat trouwens niet altijd weg, ik heb het sinds mijn 12e en het is er nog niet minder op geworden!

Plaats even een foto. Dan kunnen we beter oordelen dan met alleen een verhaal.

• Topic Starter Topic Starter
11

Laatst bewerkt:
Nee, alleen je borst. Verder hoeven we je niet te zien.

Ook gehad is nu weg :) is echt niks erg

Terug
Naar boven