AndroidHealthClinic

gyno?

einbein

Dutch Bodybuilder
Waardering
7
Lengte
1m80
Massa
83kg
Vetpercentage
11%
Gegroet ,
Ik vraag me af of ik last heb van beginnende gyno ???
Mijn kuur:
1-8 150mg test prop eod
1-8 100mg mast prop eod
8-11 20mg nolva

Nu zit ik in week 6 (al 5kg gegained) maar ben wat para over mijn tepels. Soms zijn ze erg opgezwollen , op een ander moment van de dag dan weer niet..

pics:
ete2j5.jpg - 267229

2ps3mdg.jpg - 267230

Ik zie nergens gyno hoor

Gegroet ,
Ik vraag me af of ik last heb van beginnende gyno ???
Mijn kuur:
1-8 150mg test prop eod
1-8 100mg mast prop eod
8-11 20mg nolva

Nu zit ik in week 6 (al 5kg gegained) maar ben wat para over mijn tepels. Soms zijn ze erg opgezwollen , op een ander moment van de dag dan weer niet..

weet je wel wat gyno is ? ik zie namelijk geen moer..
lees je effe in http://forum.dutchbodybuilding.com/f65/gyno-312370/
vooral t stukje 'wat is GEEN gyno'

Laatst bewerkt:
Komt door de hormonen, is geen gyno.

Niks te zien. Is ook niet te verwachten tijdens deze kuur.

Dat laatste is wel heftig. Ik heb het ook een beetje maar dat laat ik nog verwijderen echteer vraag ik me wel af of ik dan ook een poos niet mag trainen? Ik wacht er nog wel mee want
het is nog niet te opvallend.

Je gaat het wel merken wanneer het gyno word, dan gaan je tepels opzetten komt er een soort vet weefsel achter en je gaat keiharde pijnlijke/gevoelige tepels krijgen.
Met ronde schijfjes erachter, zolang je tepels redelijk zacht aanvoelen zou ik me geen zorgen maken.

Ik denk dat de symptomen aardig goed omschreven staan, hou het gewoon in de gaten ik begon tijdens mijn kuur, pas in de 8e of 9e week met nakuren. Zou tot 12 weken gaan kuren. Maar heb het afgebroken omdat ik eigenlijk al vanaf 4e a 5e week last van me tepels had, waarbij het in de 8e en 9e week veel erger werd, ik had dikke schijfjes erachter en het begon echt uit te zetten. Toen ben ik gelijk gestopt en gaan nakuren.

Overigens ben ik na 10 weken de laatste inject gezet te hebben en elke dag 20mg nolvadex genomen te hebben, net vorige week van de gyno af!

Zie deze afbeelding, zo gaat het er ongeveer uit zien , ze gaan dan echt naar voren staan. (ik had het de helft minder erg).

Terug
Naar boven