Fitness Seller

Gyno

rotterdambb

Advanced Bodybuilder
Waardering
44
Vetpercentage
12%
Een kleine 1,5 jaar geleden heb ik winny kuur gedaan, geen na-kuur gepakt, maar nu merk ik wel een verdikking achter me tepel, en je ziet ook een beetje gyno.
het valt mee, maar als je goed kijkt zie je het wel, zou dit door met me winny kuur van 1,5 jaar geleden te kunnen hebben maken?

Zoja, zou het helpen als ik nu nog ga na-kuren??

In ieder geval voor mij een les, beter altijd na-kuren... gewoon voor de zekerheid

Thnx

Goede vraag, heb er geen verstand van maar ben benieuwd naar een antwoord. Wat is je BF eigelijk?

Als je nu met anti-oestrogenen gaat beginnen maak je het volgens mij enkel erger, ga je later een rebound oid krijgen. Na 1,5 jaar zou je lichaam volledig herstelt moeten zijn van een simpel winny-only kuurtje. Momenteel is je balans testo-oesto dus in orde, het gebruiken van nolva en consorten zal dit in onbalans brengen.

• Topic Starter Topic Starter
Dus het kan ook niet door me kuurtje komen? dan had ik er waarschijnlijk al eerder last van moeten hebben?

Kan het niet komen doordat je mischien in een korte periode een hoger vetpercentage hebt gekregen? Waardoor het dus lijkt?

heb nog nooit gehoord dat iemand na 1.5 jaar opeens gyno krijgt en dat het dan door zo'n kuurtje zou moeten komen...

waarschijnlijk gewoon omdat je vettig bent.....

• Topic Starter Topic Starter
Kan het niet komen doordat je mischien in een korte periode een hoger vetpercentage hebt gekregen? Waardoor het dus lijkt?

Nope, vp is in 1 jaar tijd denk ik 5% omhoog gegaan..
Dokter verklaarde het als een hormoon probleem.. Maar wou t voor de zekerheid even hier chekken of t niks met dat kuurtje te maken kon hebben

---------- Toegevoegd om 21:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:27 ----------

heb nog nooit gehoord dat iemand na 1.5 jaar opeens gyno krijgt en dat het dan door zo'n kuurtje zou moeten komen...

waarschijnlijk gewoon omdat je vettig bent.....

Vp 16%, onder vettig versta ik wat anders

Oke, mooi dat het niks met de kuur te maken had, leek me ook sterk maar je weet maar nooit.

Terug
Naar boven