Fitness Seller

gyno

Status
Niet open voor verdere reacties.

olympus77

Novice
Waardering
0
misschien de verkeerde sectie en een stomme vraag maar ik heb al sinds mijn 14de last van grote tepels, nu vraag ik me af of het een vorm van gyno is, gezien het in de kou of als ik erop knijp kleiner wordt de tepels.

Iemand hier ervaring mee?

Je moet wat meer info geven wat je precies hebt!

Heb je harde schijven onder je tepels?
Is het gevoelig?
of is het misschien vet dat een pufferige uitstraling heeft.

Zo als jij het nu zegt "grote tepels" is geen gyno.
gyno zit onder de tepel.

• Topic Starter Topic Starter
het is meer zoals je zegt dat pufferige het lijkt wel alsof ik vettietjes heb, dit terwijl mijn vetpercentage niet echt hoog is. Ik was ecto en had dit al sinds ik heel jong was.

post anders eens een foto

volgens mij heb ik dan ook geen gyno als ik het allemaal zo lees op de posts

waarschijnlijk heb je net als veel mensen (including me) aanleg om vet op te slaan rondom de borst. Naarmate je BF% daalt, zal het vet ook daar minder worden. Als je onder de 8% komt, zal het vet en de puffy nipples minder of weg zijn. Ik ben nu zelf ook aan het cutten, het vet rondom mijn borst wordt minder en minder. Ik had zelf echt een hele grote hoeveelheid vet op mijn borst. Ik hoop dat het weg is als ik onder de 6% kom te zitten. Voor mij is het hopelijk een kwestie van tijd dat ik afscheid ga nemen van die puffy nipples :)

Dat noemen ze speudo-gynocomastie je hebt dus zeg maar geen last van wildgroeiend vlees (harde schijfen onder je tepels) maar gewoon vet wat onder je tepels opgeslagen wordt.
Uit mijn ervaring weet ik dat het bijna niet weg te trainen is je zal het waarschijnlijk toch door middel van liposuktie moeten laten weghalen.
Ik zit er nog over na te denken want mijn bf is 16%, ik wil eerst tot de 12% cutten en dan maar is kijken wat ik ga doen.
Mischien ga ik wel Helios proberen als het op die plek kan maar daar moet ik nog meer over informeren.

Kukkeledeh zei:
Dat noemen ze speudo-gynocomastie je hebt dus zeg maar geen last van wildgroeiend vlees (harde schijfen onder je tepels) maar gewoon vet wat onder je tepels opgeslagen wordt.
Uit mijn ervaring weet ik dat het bijna niet weg te trainen is je zal het waarschijnlijk toch door middel van liposuktie moeten laten weghalen.
Ik zit er nog over na te denken want mijn bf is 16%, ik wil eerst tot de 12% cutten en dan maar is kijken wat ik ga doen.
Mischien ga ik wel Helios proberen als het op die plek kan maar daar moet ik nog meer over informeren.

inderdaad moeilijk weg te trainen. Maar als je op 5% komt, is het daar ook weg.

Smoothmold zei:
inderdaad moeilijk weg te trainen. Maar als je op 5% komt, is het daar ook weg.
Daar zal je wel gelijk in hebben maar het is toch niet echt de bedoeling dat je een vet% van 5% hebt terwijl je niet aan wedstrijden doet en dergelijke.
Het is bij mij nooit echt helemaal weggetraind maar wel zo dat je het bijna niet meer zag en uit mijn ervaring komt het altijd weer terug naarmate je vet% hoger wordt en met liposuktie blijft het weg als je op een bf van 12% blijft.
Maar ik heb ook nooit lager gezeten als 13 a 14% bf dus mischien als je 1 keer k*t tot 5% dat het dan wel wegblijft maar ik heb nooit iemand gesproken die daar ervaring mee heeft.

als het vet daar eenmaal weg is, als je ripped bent. Komt het dan weer in die mate terug als je gaat bulken? Dat vraag ik me ook af?

Smoothmold zei:
als het vet daar eenmaal weg is, als je ripped bent. Komt het dan weer in die mate terug als je gaat bulken? Dat vraag ik me ook af?
Precies ik dus ook en ik heb me laten wijs maken (ik geloof het voor 99%) dat als je het weg laat halen door middel van liposuktie en je onder de 12% bf blijft dat het dan nooit meer terugkomt.

je gaf al antwoord op mn vraag maar liposuctie krijg je ook niet zo maar. Bij mij was het vet nog in de norm van normaal, terwijl ik echt veel vet op mn pecs heb ivm mn BF%. En ze wilden geen lypo doen omdat je kans hebt op littekens en het was niet erg genoeg.......

Smoothmold zei:
je gaf al antwoord op mn vraag maar liposuctie krijg je ook niet zo maar. Bij mij was het vet nog in de norm van normaal, terwijl ik echt veel vet op mn pecs heb ivm mn BF%. En ze wilden geen lypo doen omdat je kans hebt op littekens en het was niet erg genoeg.......
Daarom ga ik eerst cutten tot 12% dat ik er normaal droog bij sta en dan ga ik nog is kijken wat ik ga doen of lipo of Helios.
Maar heb jij ook dat je tepels er niet uit zien maar als ze hard zijn dat je borst gewoon een supermooie vorm heeft zoals je em eigenlijk altijd zou willen hebben.

Kukkeledeh zei:
Daarom ga ik eerst cutten tot 12% dat ik er normaal droog bij sta en dan ga ik nog is kijken wat ik ga doen of lipo of Helios.
Maar heb jij ook dat je tepels er niet uit zien maar als ze hard zijn dat je borst gewoon een supermooie vorm heeft zoals je em eigenlijk altijd zou willen hebben.

ja, klopt. Tepels zijn dan perfect. Het is geen gyno, volgens de dokter (geen harde schijf eronder) Of lipostabil proberen? En helios, wat is dat?

Helios is de plaatselijke vetverbrander van Generic Supplements

Vooral in Duitsland en Engeland zijn ze er gek op. Heb verschillende jongens gevolgd die Helios gebruikte die een aantal cm's buikomvang hebben weten te reduceren door het gebruik ervan.
Het gebruik ervan brengt wel enige vaardigheid en kennis met zich mee.

ik heb in de loop der tijd nogal wat info verzameld omtrend Helios. Zal het wel even posten als ik tijd heb

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven