- Waardering
- 0
In welke week speelt gyno normaal op,ik heb vanmiddag mn tweede injectie gezet 500mg test e.Zou ik het nu al kunnen krijgen
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb een beetje gevoelige tepels,lijkt me toch sterk dat ik het nu al zou hebben na net mn 2e injectie.
Heb een beetje gevoelige tepels,lijkt me toch sterk dat ik het nu al zou hebben na net mn 2e injectie.
Ja dat dacht ik zelf ook al dat het stoppels waren.lijkt me ook sterk.
Niet toevallig stoppels die doorkomen ofzo?
Dat zit allemaal tussen je oren vriend, gyno kan je nooit zo snel kunnen krijgen. Die test die jij gezet hebt is nog niet eens 100% aan het werk.
Als je gyno zal krijgen zal dat wel omgeveer bij week 8,9,10 wel ontstaan.
Sorry bro maar nu verkondig je echt dikke bullshit. Ben nu in de 4de week van mijn kuur en heb de nolvadex er al inzitten omdat de gyno nu goed doorkomt. Ik had er al last van in week 3. Ik ben erg gevoelig voor gyno en speelt bij mij altijd in week 3/4 op....
Zo zie je maar dat ieder lichaam anders werkt. Wat voor mij "werkt" hoef voor jou niet zo te zijn!!!
naa in normale situaties ga ik met ahmed mee...alleen zijn dr ook, zoals ik, die er vrij snel last van krijgen...moet dan wel 19-nor in het spel aanwezig zijn...
kan dan al in 2-4 weken last van gyno krijgen...
maar bij test-only @500mg pw lijkt me dit stug...maar je kan zekere voor onzekere nemen en er gewoon 10mg nolvadex ED bij doen
naa in normale situaties ga ik met ahmed mee...alleen zijn dr ook, zoals ik, die er vrij snel last van krijgen...moet dan wel 19-nor in het spel aanwezig zijn...
kan dan al in 2-4 weken last van gyno krijgen...
maar bij test-only @500mg pw lijkt me dit stug...maar je kan zekere voor onzekere nemen en er gewoon 10mg nolvadex ED bij doen