AndroidHealthClinic

haargroei

Weed roken :joint:

het constant scheren. Trouwens waarom zou je dat willen?

appelmoes erop smeren en een drie weken laten zitten komen er vanzelf haren op

• Topic Starter Topic Starter
heel serieus :S

Kheb honderden dingen hierover gehoord... maar ze klinken nogal belachelijk, de apartste dingen zou je in je haar moeten smeren haha dus ja...

klitwortel word gebruikt tegen huidschilvers en roos en dergelijke maar het blijkt dat het ook de haargroei lichtelijk bevordert

Er bestaat niks wat je haargroei sneller laat groeien, dit is namelijk genetisch bepaald. Je kan best allerlei rare dingen in je haar gaan smeren, het enige wat er gebeurt is dat je er belachelijk uitziet.

Zorg dat je voldoende vitaminen (vooral B12) binnenkrijgt en masseer je hoofdhuid regelmatig om de bloedstroom te stimuleren.

mss msm proberen

Haar kun je op een natuurlijke manier niet sneller laten groeien, het enigste wat je kan doen is voorzorgen dat je voeding oke zit, en je kan MSM poeder proberen.

Ik denk niet dat je er iets aan kunt doen.

laat ik dat nou ook net willen vragen...

veel nken
je kan het mss eens met mest insmeren als je toch iets wilt proberen

Je haar groeit gemiddeld 0,7 millimeter per dag... dus dan kun je uitrekenen hoe lang je te gaan hebt ;-)

Het is echter wel zo dat een gezonde levensstijl het groeien kan bevorderen. Maar dan praten we echt maar over heel kleine verschillen. Dat heeft dus allemaal te maken met vitamine inname en dergelijke. Vaak wordt de haar- en nagelgroei van mensen gerelateerd aan de gezondheid van de persoon...

Daarnaast wordt er ook gezegd dat transpiratie het groeiproces bevorderd. Dus bijvoorbeeld een muts opzetten en dan op de hometrainer?

Maar verwacht geen grootse resultaten....

Ik denk dat je op de verkeerde site zit.

zou hier eens kijken : longhair.be

Er bestaat niks wat je haargroei sneller laat groeien, dit is namelijk genetisch bepaald. Je kan best allerlei rare dingen in je haar gaan smeren, het enige wat er gebeurt is dat je er belachelijk uitziet.

Zorg dat je voldoende vitaminen (vooral B12) binnenkrijgt en masseer je hoofdhuid regelmatig om de bloedstroom te stimuleren.
+1. MSM kan helpen als je er te weinig van binnen krijgt in je voeding maar verwacht geen wonderen.

Terug
Naar boven