XXL Nutrition

Haarverlies in kuur.

MichaelFreeFigh

Dutch Bodybuilder
Waardering
11
Beste leden.

Nou ben ik vorige week begonnen met me test kuur met anavar op 40mg pd.

Nu begin ik na 4 dagen al meer haar te verliezen en er zitten veel dikkere wortels aan.
Is dit mogelijk dat dat zo snel al is?

Zou ik dan winny hebbe ipv anavar? En zelfs met winny, kan dat zo snel al!?

Groetjes.

Het zou kunnen komen door de hormoonschommeling.
Ik heb het ook in de eerste week van de kuur en helemaal erg in/na pct, maar het stopt en groeit terug.
Jij zou ook minder gelukkig kunnen zijn tho.
Winny en anavar zijn beide DHT derivaten FYI.

Over het feit dat anavar gefaked wordt door winstrol heb ik veel over gehoord, echter heb ik nog nooit een test gezien die dit bevestigde.

hoe verlies je haar als ik vragen mag? valt het zo uit of ligt het op je kussen na slapen? Ik heb er zelf geen last van gehad al lijkt het alleen wat dunner

Ik trek er dan gemakkelijk >300 haren per dag uit door alleen m'n hand door mijn haren te gaan :o

Kan me dit niet voorstellen, lijkt me echt akkelig!

Ach ik vind dat wanneer je wel van plan bent te kuren maar niet de sides er voor op wilt offeren dat je dan gewoon er niet aan moet beginnen.
Ook heb ik voor de kuur 1 keer alles er af geschoren, scheermesjes kaal, om te kijken hoe het zou staan als ik toch haaruitval zou krijgen door te kuren.

Gisteren de 6e gezet en heb hier echt 0,0 last van

Als het niet genetisch is komt het achteraf wel terug
Ik raak bv nooit geen winny meer aan.
Echt verdoete haarlijn.. Inhammen worden heel kaal...
Voor de rest is een beetje haaruitval bij kuren wel normaal denk ik... Maar als je er zo fel op reageert vrees ik ervoor dat het nog gaat terug komen

Mijn haaruitval is altijd het ergst in de nakuur. Moet ook eerlijk bekennen dat het kuren mijn volle bos haar ook flink verdoet heeft. Ik heb helaas na 2 kuren al een flink uitgedunde bos haar. Ik krijg niet zozeer inhammen maar bovenop het hoofd van voor naar achter is het flink dunner geworden. Mja als ik naar m'n pa kijk en andere mannen in de familie had ik dit ook wel kunnen verwachten, dus nu is het meer een kwestie van simpel weg accepteren dat je kaal wordt. Dan zit je je zelf het minst in de weg. ;)

Terug
Naar boven