Hoe hack je een computer?
Dat vroeg ik me gewoon af, serieus.
Dat vroeg ik me gewoon af, serieus.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wanneer je zoals ik, over voldoende skills beschikt.
Nee maar serieus.. het makkelijkste is een trojan te sturen zodat je controle krijgt over die computer.. en nee ben geen script kiddie.. kheb al diverse eigen tools geschreven in vb6, ook met reverse connection
Je schrijft (makkelijkste is om TROJAN te sturen)als ik dit lees dan weet ik al dat je niet veel weet over hacken......een TROJAN sturen is het moeilijkste wat er is ,tegenwordig heeft iedreen een antivirus of niet !!!!!als jij een TROJAN schrijft in VB6 dan weet ik al dat ie niet krachtig is. VB6 is snel makelijk maar niet krachtig genoeg om ernstige schade aan je PC aan te richten ik denk dat je beter in C++ een trojan kunt schrijven maar dan ben je nog niet daar ,of je moet iemand hebben die dom is om de trojan door te latten (maar als je dat doet dan ben je echt dom)als je echt een pc wilt hacken dan leer iets over netwerk ,gebruik exploits !!!probeer leken te vinden van je slachtoffer probeer zo veel mogelijk informatie te verzamelen (welk OS dat ie gebruikt enz)
VB6 is goed genoeg om een trojan te schrijven, je kan er niks meer en minder mee als met C++. Het gaat erover uit dat je een programma schrijft die je remote kan besturen. Ik snap ook niet hoe je erbij komt dat een trojan ernstige schade moet aanrichten. Een trojan gebruik je voor het verkrijgen van gevoelige gegevens, of net als script kiddies voor wat ongein uit te halen.Verder alles goed![]()
Niet iedereen heeft een uptodate antivirus, daarbij moet je de laatst uitgebrachte trojans gebruiken die zijn meestal undetectable, je kan het dll bestand dan nog aanpassen met een hex editor of dergelijke.
Je praat eigelijk best wel onzinVB6 is goed genoeg om een trojan te schrijven, je kan er niks meer en minder mee als met C++. Het gaat erover uit dat je een programma schrijft die je remote kan besturen. Ik snap ook niet hoe je erbij komt dat een trojan ernstige schade moet aanrichten. Een trojan gebruik je voor het verkrijgen van gevoelige gegevens, of net als script kiddies voor wat ongein uit te halen.
een rare reply van je dus
dan als jij niet weet hoe groot het verschil is tussen VB6 en C++ dan weet ik niet hoe die trojans van jou er uit moeten zien met je VB6 .Met schade aanrichten bedoel ik hoe ver kun je een systeem overnemen van je slachtoffer(DVD rom openen of muis op disable zetten)is geen hacken!!!als jij iemand systeem wilt hacken dan moet je toch voor iets anders kijken niet voor TROJAN.

Weet je dat dat makkelijker is dan je zou denken?

(als de challenges al terug online zijn tenminste)