XXL Nutrition

Nieuws Hadise Açikgöz voor Turkije naar Eurosong 2009

LuckyLuciano

Ripped Bodybuilder
Waardering
0
Hadise voor Turkije naar Eurosong 2009

De Belgisch-Turkse zangeres Hadise vertegenwoordigt Turkije op het Eurovisie Songfestival 2009 in Moskou. Hadise is al een aantal jaren zeer populair in Turkije waardoor ze al meermaals werd getipt als potentiele kandidate voor het liedjesfestival.

"Ik kan het nauwelijks geloven dat ik volgend jaar voor Turkije naar Eurosong kan gaan. Ik ben enorm trots dat men voor mij heeft gekozen en zal mijn uiterste best doen. Het belooft een groot internationaal avontuur te worden", aldus de 23-jarige Hadise Açikgöz, die in Mol woont.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]​

Goeie zaak. :thumb:

Zo te zien nog een hete poes ook ?

Hadise is wel een lekkertje ja

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:D

vieze belg

Ik hoop dat ze goed kan zingen, want presenteren in X-factor gaat haar alleszins niet goed af, ze kan het gewoon niet, komt heel geforceerd over en zo..

Deze vrouw is in Belgie geboren en komt uit voor Turkije? Een parasiet is het en een landverraadster! Laat haar daar meteen blijven maar eerst zal zij wel haar opleidingen terug moeten betalen aan de Belgische regering.

• Topic Starter Topic Starter
Deze vrouw is in Belgie geboren en komt uit voor Turkije? Een parasiet is het en een landverraadster! Laat haar daar meteen blijven maar eerst zal zij wel haar opleidingen terug moeten betalen aan de Belgische regering.

Ze heeft geen Belgische (voor) ouders dus ik vind dit meer dan normaal. Meer mensen zouden dit moeten doen, met name het interland voetbal gaat er kapot aan.

Terug
Naar boven