louisa
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m68
- Massa
- 55kg
Hallo iedereen
Graag wil ik mijzelf even voorstellen als nieuw lid van deze website!
Ik heet Louisa, ben nu 22 jaar en studeer nog.
Hier volgt kort mijn 'sportverleden':
Twee jaar geleden ben ik begonnen met fitness. Dit was 1x, maximum 2x per week een groepsles volgen in de sportschool (bbb of spinnen).
Sinds vorig jaar ben ik veranderd van sportschool en sindsdien ga ik 3x naar de sportschool. Dit zijn dan eerder ook groepslessen zoals bbb, bodysculpture en stepaerobic maar ook conditietraining ( 3x half uurtje lopen).
Waarom heb ik mij hier nu geregistreerd?
Door veel te lezen over fitness ben ik te weten gekomen dat krachttraining ook heel belangrijk is voor het behoudt van spieren en om een mooier gevormd lichaam te krijgen. Daarom zou ik graag wat meer krachttraining doen, helaas ben ik daar nogal een leekje in
. Hopelijk vind ik hier wat inspiratie voor oefeningen en trainingsschema's.
Ik ben alvast heel erg gemotiveerd!
Groetjes en tot binnenkort
Graag wil ik mijzelf even voorstellen als nieuw lid van deze website!
Ik heet Louisa, ben nu 22 jaar en studeer nog.
Hier volgt kort mijn 'sportverleden':
Twee jaar geleden ben ik begonnen met fitness. Dit was 1x, maximum 2x per week een groepsles volgen in de sportschool (bbb of spinnen).
Sinds vorig jaar ben ik veranderd van sportschool en sindsdien ga ik 3x naar de sportschool. Dit zijn dan eerder ook groepslessen zoals bbb, bodysculpture en stepaerobic maar ook conditietraining ( 3x half uurtje lopen).
Waarom heb ik mij hier nu geregistreerd?
Door veel te lezen over fitness ben ik te weten gekomen dat krachttraining ook heel belangrijk is voor het behoudt van spieren en om een mooier gevormd lichaam te krijgen. Daarom zou ik graag wat meer krachttraining doen, helaas ben ik daar nogal een leekje in
. Hopelijk vind ik hier wat inspiratie voor oefeningen en trainingsschema's.Ik ben alvast heel erg gemotiveerd!
Groetjes en tot binnenkort