XXL Nutrition

Hallo,

Spiderwoman

Novice
Waardering
0
Hallo iedereen,

Via google kwam ik op deze site terecht, en het sprak mij zeer aan omdat ik altijd al gefacineert ben door kt.

Zelf heb ik alijd verschillende vechtsporten gedaan, maar nadat ik in mijn tienerjaren ben gestopt met intensieve training, ben ik in de loop der jaren flink aangekomen.

Nu ben ik weer begonnen met trainen, ik train nu 3x in de wk KT. Eerst 20 min cardio en dan 1 tot 1,5 uur kt (met 4 sets van 15 reps)
Ik train nu 3 weken, maar zie nog geen zichtbaar resultaat, hier maak ik me wel zorgen om. Maar ik ben wel iets gedaald in mijn vetpercentage in die 3 weken.

Nogsteeds vind ik mezelf te dik, dus train ik hard door totdat ik zichtbare resultaten zie.

Kan iemand mij nog tips geven hoe te trainen en sneller gewicht te verliezen??

goed dieet en meer cardio ;-)

welkom op de site :D

Welkom hier en succes met je verdere plannen!

Heb je geen zichtbare resultaten gezien in het verminderen van je vet of toename van je spieren?

Hey, hoi,

welkom hier en suc6!! :o

welkom hier

Welkom en veel succes met het behalen van je doelen

Hallo iedereen,
Nu ben ik weer begonnen met trainen, ik train nu 3x in de wk KT. Eerst 20 min cardio en dan 1 tot 1,5 uur kt (met 4 sets van 15 reps)
Ik train nu 3 weken, maar zie nog geen zichtbaar resultaat, hier maak ik me wel zorgen om. Maar ik ben wel iets gedaald in mijn vetpercentage in die 3 weken.

Nogsteeds vind ik mezelf te dik, dus train ik hard door totdat ik zichtbare resultaten zie.

Kan iemand mij nog tips geven hoe te trainen en sneller gewicht te verliezen??

Ik zou eerst KT doen en daarna cardio (dan verbrand je eerder vet)
3x in de week trainen is voldoende om resultaat te krijgen, dus gewoon door gaan. Misschien zwaardere gewichten nemen en minder reps doen.
Of in de vorm van Piramide van 12/10/8/6 reps met elke keer iets zwaarder gewicht. Je zal dan eerder spiermassa winnen en dat zie je duidelijker.
Aan je voeding kan je ook vast wat wijzigen maar dan moeten we eerst weten wat je zoal naar binnen werkt.
Ik hoor het wel van je ;)
.

ja niet op geven en geduld hebben

Welkom en succes!!

Welkom hier! En geduld hebben...

Succes met je doelen:thumb:

welkom :)

welkom :hello:

welkom !

Terug
Naar boven