AndroidHealthClinic

Hallo

Thomasss

Novice
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
75kg
Hallo allemaal.
Ik zal me even voorstellen.
Mijn naam is Thomas ik heb zelf een webwinkel in voedingsupplementen Nee ik ga nu geen reclame maken zou ongepast zijn.
Ik ben hier op dit forum gekomen om nog meer informatie te vinden over wat ik nog meer in mijn bedrijf zou kunnen verkopen.
Waar is vraag naar.
zelf doe ik niet aan bodybuilding maar aan fitnes.
Leuk lid te mogen zijn van dit forum.
Met vriendelijke groet,
Thomas.

no bodybuilding?

Proteine repen voor een redelijke prijs is volgens mij wel wat vraag naar en goedkope whey doet het natuurlijk altijd goed. Als je een fitness zaak hebt dan verkopen die zogenaamde fatburners en dieet wonder pilletjes het ook altijd goed. Verder wat materialen zoals hartslagmetertjes enzo?

post je site eens :D!

Denk dat voor te tippen aan de whey delicious of whey perfection je serieus uit de kas zal moeten komen. Verkoop je ook van eigen merk?

• Topic Starter Topic Starter
Boscus
Ja ik verkoop onder eigenmerk.
Ik heb voordat ik voor me zelf ben begonnen jaren supplementen voor een ander bedrijf verkocht.
Naam zal ik niet noemen zou niet gepast zijn.
Het viel me toen op dat er veel gerommeld werd met de grondstoffen en informatie die verdraaid werd.
Dat wil ik niet.
Ik heb toen besloten dat het beter kan en heb ik de stoute schoenenaangedaan en ben begonnen met een eigen bedrijf.
Ik wil eerlijk verkopen kwaliteit tegen een betaalbare prijs.
Vaak is de kwaliteit belabberd doordat de grondstoffen niet gecontroleerd worden want dan duurt het te lang voordat je de spullen binnen hebt.
Het maken van een product kost al snel een paar maanden en dat geduld hebben de meesten niet.
Er zijn ook wel eerlijke bedrijven te vinden naam noem ik ook niet hahahah maar grotendeels is het droevig gesteld.
Ik wil mijn winkel uitbreiden en ik ben dan ook op zoek naar producten waar veel vraag naar is.
Ik moet er natuurlijk wel van leven.
Ik mag hier geen URL plaatsen en dat ga ik dus ook niet doen.
Maar ik ben te vinden op internet bv goedkope omega 3 of goedkope glucosamine Google.
Graag hoor ik tips dat is ook een van de reden dat ik op dit forum zit.
Groet Thomas.

Flinndal?

Nee goedkopesupplementen.

en heb je het gevonden?
is goed te vinden bij google.

gr Thomasss

Terug
Naar boven