MuscleMeat

Halotestin

Levrone@ zei:
Wie heeft dit gebruikt ? en wat waren je ervaringen ermee?

Groet,

Levrone@

Ken alleen een wedstrijdbodybuilder die het heeft gebruikt. en dan alleen een paar dagen voor de wedstrijd ofzo.
Tis niet echt iets wat voor langere tijd wordt gebruikt, althans tegenwoordig in Nederland niet meer.
a. omdat het zeer levertoxisch is
b. omdat het nogal een prijzig goedje is. 2 euro per tab is niks.

• Topic Starter Topic Starter
patrick zei:
Ken alleen een wedstrijdbodybuilder die het heeft gebruikt. en dan alleen een paar dagen voor de wedstrijd ofzo.
Tis niet echt iets wat voor langere tijd wordt gebruikt, althans tegenwoordig in Nederland niet meer.
a. omdat het zeer levertoxisch is
b. omdat het nogal een prijzig goedje is. 2 euro per tab is niks.

Je hoeft het ook niet lang te gebruiken..een weekje voor een wedstrijd of een fotoshoot is voldoende, dus prijs kan meevallen..

Maar de resultaten..hoe waren die bij de wedstrijdbodybuilder?

Groet,

Levrone@

Levrone@ zei:
Je hoeft het ook niet lang te gebruiken..een weekje voor een wedstrijd of een fotoshoot is voldoende, dus prijs kan meevallen..

Maar de resultaten..hoe waren die bij de wedstrijdbodybuilder?

Groet,

Levrone@

je wordt gewoon keihard. trekt het laatste btje vocht weg. je wordt net ff wat voller lijkt het.

is dat spul in NL dan te krijgen??

Ongetwijfeld :) Alleen het is rete prijzig en er zijn goedkope alternatieven om kei hard te zijn.

Levrone@ zei:
Wie heeft dit gebruikt ? en wat waren je ervaringen ermee?

Groet,

Levrone@

Heb het een paar kleer gebruikt. Wordt meestal gebruikt voor het behoud van kracht in de laatste weken voor een wedstrijd en om opgefokt te blijven voor het trainen. Verder zorgt het vor een goede hardheid.

Let wel op dat het zwaar androgeen is en als je er vatbaar voor bent kun je er extreem agressief van worden.

Koolhoven zei:
Heb het een paar kleer gebruikt. Wordt meestal gebruikt voor het behoud van kracht in de laatste weken voor een wedstrijd en om opgefokt te blijven voor het trainen. Verder zorgt het vor een goede hardheid.

Let wel op dat het zwaar androgeen is en als je er vatbaar voor bent kun je er extreem agressief van worden.

In de laatste weken wordt het gebruikt, dan heb je lijkt mij niet zo veel bijwerkingen omdat het zo kort wordt gebruikt..Had jij last van bijwerkingen/onprettigheden ?

Groet,

Levrone@

Levrone@ zei:
In de laatste weken wordt het gebruikt, dan heb je lijkt mij niet zo veel bijwerkingen omdat het zo kort wordt gebruikt..Had jij last van bijwerkingen/onprettigheden ?

Groet,

Levrone@

Nee ik had er verder weinig last van. Je krijgt alleen een beetje het supermansyndroom. Dus het idee dat je de hele wereld aankan. En ja je moet in die tijd niet modelvliegtuigjes gaan maken ofzo want geduld is ver te zoeken.

Waarom neem je geen tren dan bv. levrone?? Waarom iets uitzoeken wat extreem duur is, zwaar levertoxisch is?? Van tren word je ook keihard? Halo vind ik alleen iets voor sommige podiumathleten en dan net voor de doeleinden zoals Koolhoven al zei.

soulreaver zei:
Waarom neem je geen tren dan bv. levrone?? Waarom iets uitzoeken wat extreem duur is, zwaar levertoxisch is?? Van tren word je ook keihard? Halo vind ik alleen iets voor sommige podiumathleten en dan net voor de doeleinden zoals Koolhoven al zei.

Voor de opbouw heb je er inderdaad weinig aan. En om zo'n middel te gaan nemen om even wat harder te worden is inderdaad niet verstandig. Dan zou je inderdaad beter op tren of propionate over kunnen gaan

Als je even wat harder wil worden kan je net zo goed 100 mg. proviron per dag nemen om gewoon even een zijstraat aan te geven

soulreaver zei:

Bro, ik ben nog eerlijk gezegd aan het twijfelen..100 mg proviron wil ik ook maybe gaan nemen voor de laatste 5 weken van mijn cuttingskuur..

Met winstrol in de eerste weken word ik ook hard..en de laatste weken proviron daar wordt ik ook best hard van..maar halo schijnt geweldig te zijn ..,maar ja daar zit weer iets tegenover ;)

soulreaver zei:
Als je even wat harder wil worden kan je net zo goed 100 mg. proviron per dag nemen om gewoon even een zijstraat aan te geven

100 mg ed..Hoeveel weken kan je dat maximaal gebruiken?

Groet,

Levrone@

Ik heb zelf geen ervaring met 100 mg. per dag, je zal je misschien wat vaker moeten scheren, proviron is behoorlijk androgeen. Een week of 4 zou moeten kunnen, maar nogmaals ik heb er zelf geen ervaring mee op die dosering.

Halo kan geweldig zijn, ik heb er geen ervaring mee, dus dat weet ik niet, maar je moet natuurlijk wel je gezondheid in het oog blijven houden he :)

Levrone@ zei:
100 mg ed..Hoeveel weken kan je dat maximaal gebruiken?

Groet,

Levrone@

Ben bang dat je zo voor een groot deel de werking van je ASaat remmen. Proviron voorkomt een omzetting in oestrogene. Een gedeeltekijke omzetting is echter nodig voor een optimae werking van je AS. Als je dan toch harder/droger wilt worden kun je beter gaan voor een combi van clen, T3,proviron (50 mg/dag), nandrolone ,propionate en winstrol.

Verwacht ook niet dat halotestin een wondermiddel is dat van een pafferig uiterlijk een knalharde BBér maakt. Het is alleen van nut als je bv al op een bf % van om en bij de 5,6 % zit

Koolhoven zei:
Ben bang dat je zo voor een groot deel de werking van je ASaat remmen. Proviron voorkomt een omzetting in oestrogene. Een gedeeltekijke omzetting is echter nodig voor een optimae werking van je AS. Als je dan toch harder/droger wilt worden kun je beter gaan voor een combi van clen, T3,proviron (50 mg/dag), nandrolone ,propionate en winstrol.

Verwacht ook niet dat halotestin een wondermiddel is dat van een pafferig uiterlijk een knalharde BBér maakt. Het is alleen van nut als je bv al op een bf % van om en bij de 5,6 % zit

Mijn cuttingscyle bestaat uit propionate, cytomel, ephedrine,clenbuterol, winstrol depot...na deze cyle zit ik op de 5 procent.

En proviron ben ik van plan te nemen in de laatste 5 weken van mijn kuur..dan hoef ik toch niet al te veel te letten op de omzetting van oestergeen dat vermindert wordt ? Oestergeen heb je nodig voor groei..maar ik ben aan het cutten dan..dus groei is niet echt nodig..alleen het behoud van de spiermassa speelt een grote rol bij een cuttingscyle.

Groet,

Levrone@

Koolhoven zei:

nandrolone?? in een cuttingcycle :rolleyes:

Proviron is niet krachtig genoeg om alle oestrogene activiteit te blokken, arimidex is daar veel sterker in. Er zal dan ook nog steeds oestrogene activiteit zijn, in elk geval voldoende vermoed ik.

Terug
Naar boven