XXL Nutrition

Verkocht Halterset 158.5 Kilo en Free-rack+bankje

Skater

Cool Novice
Waardering
0
Aangezien ik de titel van mijn vorige topic niet kan aanpassen begin ik even een nieuwe. Ik had eerst een paar schijven voor iemand anders gereserveerd maar aangezien die ze uiteindelijk niet kon kopen zijn die weer in de aanbieding. Ook heb ik even de prijs wat aangepast

De halterset is verkocht.

Ik verkoop nog een Free-Rack, belastbaar tot 180 kilo, verstelbaar in hoogte en met spotters. Ook verkoop ik een bankje. Deze is verstelbaar van enkele graden decline tot bijna verticaal. Voor het bankje en het free-rack samen vraag ik 175 euro.

Woonplaats; Zuidwest-Friesland

Foto's

qmx7yo.jpg

16ln51g.jpg

Laatst bewerkt:
Wat wil je voor alleen het bankje hebben?

Edit: heb al een ander bankje gekocht - geen interesse meer.

Laatst bewerkt:
En wat zou je dan voor de rest willen hebben? Ik heb alleen het bankje niet nodig...

• Topic Starter Topic Starter
Op het moment is alles nog beschikbaar aangezien Dwarvenwarrior al wat geregeld had met iemand anders. Voor alles behalve het bankje wil ik ongeveer 260 euro.

wat wil je voor alleen het freerack hebben?

Helaas moet ik afhaken... is niet de prijs, is de portemonee:( (niet voor mij, voor een maat... anders had ik het natuurlijk niet hoeven vragen.)

De schijven en de halter zijn ondertussen verkocht.

Mocht je het bankje nog hebben heb ik ook wel interesse! Wat is de prijs?

heb je het bankje/de steunen nog? gr rich

Man als je niet zo ver woonde had ik het zeker gekocht. Wil je het langsbrengen dan koop ik het van je

Het bakje en rack zijn nog beschikbaar. Ik verkoop ze het liefst samen maar als ik een goed bod krijg op het bankje of rack dan verkoop ik ze ook wel apart. Het bankje en het rack zijn te groot om op te sturen dus ze kunnen alleen afgehaald worden.

bod per pm.

100 euro, ware het niet zo ver dan bood ik meer ...

Is deze nog beschikbaar en zo ja waar precies in Friesland?

Terug
Naar boven