Fitness Seller

halterstang kopen

dekerel

Dutch Bodybuilder
Waardering
73
Lengte
1m79
Massa
90kg
Ik heb sinds gisteren een halterbankje gekregen van me buurman, maar ik heb alleen nog maar 2 dumbbells en geen halter.

Ik wou dus vragen, wat is een goede,goedkope halter, voor zo min mogenlijk geld. en eventueel de passende gewichten. (rond de 20kg) voor bench press etc.

alvast bedankt, chris

Wil je gelijk goed materiaal, kijk op http://www.fitness-seller.nl/

Anders gewoon op marktplaats voor iets goedkoops als je nog niet zeker weet of je serieus door wilt gaan met de sport.

2 stands voor het squatten is ook wel handig....En neem gelijk iets van 100 kg. Kun je ook deadliften

Laatst bewerkt:
Staat hier ook genoeg te koop bij "aangeboden". Zou wel voor 50 mm materiaal gaan. Zit je gelijk goed en als je er mee stopt kun je er ook vrij makkelijk weer van af.

Staat hier ook genoeg te koop bij "aangeboden". Zou wel voor 50 mm materiaal gaan. Zit je gelijk goed en als je er mee stopt kun je er ook vrij makkelijk weer van af.
wat is eigenlijk het voordeel van 50mm t.o.v 30mm?

wel handig als je ook een free rack ofzo koopt, hoe kan je anders benchen en squatten?

Laatst bewerkt:
Heb zelf 30mm en 50 mm spul. Ben met 30 begonnen en toen kon ik op marktplaats wat mooie apparaten op de kop tikken met 50 mm schijfopname. Kun je met je 30 mm spul niks. Koop je een apparaat met 30mm schijfopname dan kun je altijd nog een "adaptor" plaatsen zodat je je 50 mm ook kan gebruiken. Gelagerde Ez-stang vond ik ook iets fijner als een 30 mm.

Terug
Naar boven