MuscleMeat

Halterstang om mee te smijten

brihaspati

Cool Novice
Waardering
7
Ik ben opzoek naar een olympische halterstang waar ik mee kan smijten. Ik ben ook van plan bumperplates aan te schaffen en zelf een platform te maken. Dus die halterstang wordt dan in combinatie daarmee gebruikt, niet met gietijzeren platen rechtstreeks op de vloer.

Welke halterstangen zijn hiervoor geschikt en waar kan ik ze bestellen.

Als je een metalen staaf zoekt om mee te werpen, ga naar de ijzerboer en koop
daar een volle ronde baar ijzer, kan je dan op maat laten zagen en gaat goedkoper zijn.

Als je echter eentje zoekt om te stoten / trekken: Koop gewoon een goede ;)

• Topic Starter Topic Starter
Dat is een powelifting bar, ben eigenlijk opzoek naar een olympische en liever binnen Nederland.

Die lijkt wel sterk, maar heeft karteling in het midden. Dat is vervelend bij het voorslaan.

Ik ben aan het twijfelen tussen:
http://athlete.nl/prod_show.php?mai...rdgroup=Olympic&art_no=LMX30&afdeling=Fitness

en deze van €175:
http://www.muscle-power.nl/index-home/halterstangen.html

Ik heb ook gezocht naar Eleiko, maar kan niet vinden waar ik die in Nederland voor een redelijke prijs kan bestellen.

Robbert Wolters is distributeur van Eleiko in Nederland. Pm mij als je info wilt.

Waarom zou je met een stang willen smijten. Ik raad je woedebeheersing-therapie aan.

Waarom zou je met een stang willen smijten. Ik raad je woedebeheersing-therapie aan.

There are times when the world is against you, when you girlfriend left you, your momma don't love you, and even your dog don't much care for you. That's when it's time for the mental therapy that only a brutal training session can provide.

There are times when the world is against you, when you girlfriend left you, your momma don't love you, and even your dog don't much care for you. That's when it's time for the mental therapy that only a brutal training session can provide.

Je zit hier op een nederlands forum hoor :rolleyes:

Je leeft in wereld waarin je niet zonder Engels kunt, hoor.:rolleyes:

Terug
Naar boven