Fitness Seller

Halveringstijd Orals / Inname

dhscholtus

Novice
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
80kg
Vetpercentage
18%
Hallo,

Ik ben me al een tijdje aan het verdiepen in de materie van AAS. maar er is 1 ding waar ik niet helemaal wijs uit word.
Hoevaak en om de Hoeveel uur neem je orals in?

Even als voorbeeld, het gaat mij om Turinabol met een halveringstijd van 16uur. dagelijks dosis zou 40-60mg moeten zijn. Stel dat ik voor 40mg per dag wil gaan:
Wat is dan beter 4x10mg pillen sochtends? of 2 per dag 2x10mg?

Hoe ik ook reken als ik om de 12 uur zou slikken dan blijft er bij een halveringstijd van 16uur naar verloop van een aantal dagen steeds meer werkzame T-bol over in mn lijf... toch?

12:00-20mg > 24:00-20mg is dus 40mg p/d. maar ik zou dan verwachten dat er om 24:00 nog ong 10mg over is van de eerste inname. dus zit je om 24:00 met 30mg. maak ik me te druk?
ik ben even op zoek na de meest stabiele manier van inname.

en ik vraag me af is 40mg p/d dan in totaal 40mg p/d ? of constant werkzaam 40mg de hele dag door? in dat geval zou je dan gelijk sochtends 40mg moeten slikken en het na 16 uur bv weer moeten 'aanvullen'.

Laatst bewerkt:
alcohol heeft ook een halfwaarde tijd. De tijd weet ik niet precies maar ik schat hem op zo'n 3 kwartier. Maar omdat het "halveerd" heb je dus altijd een rest, eeuwig. Dus als je elke dag 1 biertje drinkt blijf je stapelen. Meer en meer alcohol zal zich in je lichaam verzamelen. tot je uut elkaar knapt.

dus ja: je maakt je te druk.

Ga je geen antwoord geven, maar wil je wel voor dilemma zetten: op wat is het half-leven van turinabol gebaseerd, en zijn dagelijkse dosis?

• Topic Starter Topic Starter
ik denk dat ik al genoeg weet. bedankt

Om de 10-12uur nemen zorgt voor een stabiele dosis in je bloed na een paar dagen. Je kan ook gewoon elke ochtend innemen, het zal niet echt veel uitmaken.

Terug
Naar boven