XXL Nutrition

Halverwege kuur gyno.

bguns

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m71
Massa
86kg
Vetpercentage
10%
Hallo beste bb'ers ik ben een tijdje geleden begonnen met kuren, de kuur ziet er als volgt uit

Wk 1-10 test e 500 ew
Wk 1-10 mast 400 ew
Wk 13-14 nolva 40 mg ed
Wk 14-16 nolva 20 mg ed

Toen ik in week 4 zat kreeg ik puffy nipples en jeuk maar zoals ik op dit forum had gelezen was het heel normaal en dat het wel zou wegtrekken tijdens het nakuur.

Nu zit ik in week 6 en voel dat er een klein knobbetje achter mijn tepel zit aan de rechterkant.

Moet ik me er niks van aantrekken en doorkuren of toch 40mg nolva nemen tot het wegtrekt tenminste als dat wel zo is want ik las hier en daar dat het niet hielp.

Ik hoor graag jullie mening x

bewerkt

Reden: Privacy
Laatst bewerkt:
in eerder geopende topic's vertelde je al dat je telkens last van gyno kreeg, waarom laat je dan geen aromasin 10mg ed meelopen?
Ik zou Nolva 20mg tot het wegtrekt, daarna elke dag 10mg aromasin.

Johan

• Topic Starter Topic Starter
in eerder geopende topic's vertelde je al dat je telkens last van gyno kreeg, waarom laat je dan geen aromasin 10mg ed meelopen?
Ik zou Nolva 20mg tot het wegtrekt, daarna elke dag 10mg aromasin.

Johan
Danku boyz ik laat nu aromasin meelopen heb om 3 uur 10 mg ingenomen em ben plan ed te nemen

kben zeer gyno gevoelig , laat elke kuur 1 mg letro eod meelopen nergens last meer van :)

hou ons ff op de hoogte..

Zal ik doen heb al 2 x geslikt merk nog niet echt veel

Geef het product tijd om ze werk te doen

heb ook lichte gyno gekregen, 1.5 week op 10mg, 1.5 week op 20mg en nu bijna weg hier. dus zal bij jou wss ook ff duren

edit: aangezien TS zijn antwoord toch wel heeft, ff topic hijack :). Gehele dag of grote dele van de dag stijve tepels, is dit door de gyno of komt dat ergens anders van iemand idee? Kan bepaalde kleren niet eens meer aan omdat je echt ziet dat ik stijve tepels heb haha, borst steekt uit waardoor ik het altijd wel heb zoals meeste hier denk ik wel. maar nu zijn ze ook echt hard..

sh1t man stijve tepels heb ik al paar dagen nietmeer behalve als ik het heeeeel erg koud heb. heb nu een beetje puffy tepels ma ik had een vraag he.

stel je voor dat de gyno verminderd en ik dus doorga totdat het knobbetje weggaat maar dat mijn nakuur begint moet ik dan 10mg aro en 20mg nolva of stoppe met aro of stoppen met nolva

sorry als ik het niet goed heb uitgelegt kwam niet uit mijn woorden

sh1t man stijve tepels heb ik al paar dagen nietmeer behalve als ik het heeeeel erg koud heb. heb nu een beetje puffy tepels ma ik had een vraag he.

stel je voor dat de gyno verminderd en ik dus doorga totdat het knobbetje weggaat maar dat mijn nakuur begint moet ik dan 10mg aro en 20mg nolva of stoppe met aro of stoppen met nolva

sorry als ik het niet goed heb uitgelegt kwam niet uit mijn woorden

not sure, ma denk dat je dan genoeg hebt mits het weg is aan 20mg nolva. dus je normale nakuur, maar dit moet ff iemand voor zekerheid zeggen heb er geen ervaring mee

had jij ook last van stijve tepels door gyno?

nee helemaal geen stijfe tepels alleen puffy

In je nakuur zou ik alleen nolva gebruiken moet genoeg zijn

Zit in week 6 en loop ook de hele dag met stijve tepels rond. Achter mn tepels is t ook wel iets gevoelig maar dat kunnen ook gewoon melkklieren zijn, maak me deze kuur niet zo druk

Terug
Naar boven