MuscleMeat

Hammers and nails

Leuk video maar heb totaal geen respect voor die kerel. Heeft altijd leuke praatjes alsof hij nooit moeilijkheden had

• Topic Starter Topic Starter
Alsof hij het geld van zen supps of kleding nodig heeft :rolleyes:
neem dezelfde dosis aas en we zien hoe ver jij komt ;)

Even ver, eventually.
Ik snap echt niet waarom iedereen altijd doet alsof bodybuilding no moeilijk is, dat is het niet. Je moet gewoon discipline hebben.

Alsof hij het geld van zen supps of kleding nodig heeft :rolleyes: neem dezelfde dosis aas en we zien hoe ver jij komt ;)

'k zie dat je pas 18 bent, dan kan je nog niet weten hoe economie werkt.
Als hem wil ik er zeker en vast niet uitzien, dit is gewoonweg lelijk/onnatuurlijk.
Ik heb bereikt wat ik wou bereiken als natty, zit op mijn limiet, en ik neem daar vrede mee.

Intellectual honesty not even once. Hij snapt zelf ook wel dat 10 duizend kcal verspreid over 20 maaltijden nergens op slaat, maarja dat klinkt lekker hartkoor he.

---------- Toegevoegd om 16:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:08 ----------

Even ver, eventually.
Ik snap echt niet waarom iedereen altijd doet alsof bodybuilding no moeilijk is, dat is het niet. Je moet gewoon discipline hebben.

In principe is het enige wat je nodig hebt om het beste te worden in welke activiteit dan ook 'alleen maar' genetics en discipline.

Intellectual honesty not even once. Hij snapt zelf ook wel dat 10 duizend kcal verspreid over 20 maaltijden nergens op slaat, maarja dat klinkt lekker hartkoor he. ---------- Toegevoegd om 16:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:08 ---------- In principe is het enige wat je nodig hebt om het beste te worden in welke activiteit dan ook 'alleen maar' genetics en discipline.
Natuurlijk weet hij dat hij trollt ook gewoon mensen zoals in zen laatste video met bostin loyd zelfde met zen AAS gebruik alsof hij echt doet wat hij in de video's zegt

Nee in zijn serieuze videos, voor zover hij serieus te nemen is, lult hij ook alleen maar ongelooflijke bullshit

Nee in zijn serieuze videos, voor zover hij serieus te nemen is, lult hij ook alleen maar ongelooflijke bullshit
Volgens mij speelt hij gewoon een personage,als je de video ziet met massive joes zegt hij geen reet volgens mij is hij ook wel verlegen /onzeker maar speelt het personage voor zijn sponsor mutant toen en gebruikt hetzelfde personage in zijn videos nu

Volgens mij speelt hij gewoon een personage,als je de video ziet met massive joes zegt hij geen reet volgens mij is hij ook wel verlegen /onzeker maar speelt het personage voor zijn sponsor mutant toen en gebruikt hetzelfde personage in zijn videos nu

ja dat zeg ik toch

dat hij bewust stront lult om supplementjes en overpriced melkflessen met zn merknaam erop te verkopen aan nieuwe fitnessers die nog niet goed de zin van de onzin kunnen onderscheiden

ja dat zeg ik toch dat hij bewust stront lult om supplementjes en overpriced melkflessen met zn merknaam erop te verkopen aan nieuwe fitnessers die nog niet goed de zin van de onzin kunnen onderscheiden
vind het wel grappig dat hij die bidons verkocht krijgt :p
kleding vind ik dan wel weer nice

Terug
Naar boven