Drunkenmaster
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1.142
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Leuk video maar heb totaal geen respect voor die kerel. Heeft altijd leuke praatjes alsof hij nooit moeilijkheden had
Alsof hij het geld van zen supps of kleding nodig heeftIs gewoon om zijn supplementenlijn aan de man te brengen, alles is inderdaad mogelijk met roids.

Alsof hij het geld van zen supps of kleding nodig heeft
neem dezelfde dosis aas en we zien hoe ver jij komt![]()
Alsof hij het geld van zen supps of kleding nodig heeftneem dezelfde dosis aas en we zien hoe ver jij komt
![]()
Even ver, eventually.
Ik snap echt niet waarom iedereen altijd doet alsof bodybuilding no moeilijk is, dat is het niet. Je moet gewoon discipline hebben.
Natuurlijk weet hij dat hij trollt ook gewoon mensen zoals in zen laatste video met bostin loyd zelfde met zen AAS gebruik alsof hij echt doet wat hij in de video's zegtIntellectual honesty not even once. Hij snapt zelf ook wel dat 10 duizend kcal verspreid over 20 maaltijden nergens op slaat, maarja dat klinkt lekker hartkoor he. ---------- Toegevoegd om 16:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:08 ---------- In principe is het enige wat je nodig hebt om het beste te worden in welke activiteit dan ook 'alleen maar' genetics en discipline.
Volgens mij speelt hij gewoon een personage,als je de video ziet met massive joes zegt hij geen reet volgens mij is hij ook wel verlegen /onzeker maar speelt het personage voor zijn sponsor mutant toen en gebruikt hetzelfde personage in zijn videos nuNee in zijn serieuze videos, voor zover hij serieus te nemen is, lult hij ook alleen maar ongelooflijke bullshit
Volgens mij speelt hij gewoon een personage,als je de video ziet met massive joes zegt hij geen reet volgens mij is hij ook wel verlegen /onzeker maar speelt het personage voor zijn sponsor mutant toen en gebruikt hetzelfde personage in zijn videos nu
vind het wel grappig dat hij die bidons verkocht krijgtja dat zeg ik toch dat hij bewust stront lult om supplementjes en overpriced melkflessen met zn merknaam erop te verkopen aan nieuwe fitnessers die nog niet goed de zin van de onzin kunnen onderscheiden