MuscleMeat

Handige filmslink!

Obeb

Ripped Bodybuilder
Waardering
171
Lengte
1m83
Massa
81kg
Hallo,

http://www.watch-movies.net/

Kent men hier deze site wel? (dit mag toch? aangezien torrents hier ook mogen)
hier kun je echt gewoon alles films kijken die je wilt :P gisteren nog "bigger stronger faster" gezien goede kwaliteit.

joox is nog steeds de shizzle.

zit nu op 50 minuten...

Mensen... ik vind het hele top-sport verhaal wel zo triest. Ik bedoel, atheletiek is gewoon niet interessant om naar te kijken meer, omdat we niet weten wat iederen gebruikt.

Had net gelinkt naar een film die ik achteraf te ziek vind. Site lijkt me handig, eerste klik een misser, *kots* wat een zieke film.

Laatst bewerkt:
Huh, je kan gewoon babylon en righteous kill al bekijken of wat?

@ topic starter:

staan er nog meer BB-films / docus die ik kan checken? alvast bedankt

Goede kwaliteit? Heb bigger, stronger, faster gekeken via de site maar het beeld viel geregeld naar zwart-wit..

• Topic Starter Topic Starter
k'weet niet als er meerder bb docu's opstaan... maar wel gewoon alle films bijna (ook nieuwen)

hier nog linkje naar pumpin iron van Arnold... kun je zo kijken hele docu.

[Link niet meer beschikbaar]

@ZoutZak.. ja je kunt niet alles hebben... dan moet je wachten en hopen dat er een dvdrip (torrent) komt.

Dat zwart-wit vond ik niet echt irritant maar dat komt omdat het een rechtstreekse copy is van het origineel ofzo vandaar.. dat wazig beeld is omdat daar de tekst "property van blablbal" staat.

Thanx man. karma is on the way.

het gaat trouwens voor mij meer om de 'content' bij docu's. vond em prima te zien hoor.

[Link niet meer beschikbaar] is ook wel goed

[Link niet meer beschikbaar] is ook wel goed vaak ook wel aardige kwaliteit soms trippen ze een beetje maar meestal is het wel goed:)

goeie link inderdaad, alleen over die goede kwaliteit ben ik het niet echt eens.. tis vaak zoeken naar een speld in een hooiberg daaro. je hebt eerder mazzel als je er 1 tegen komt die aan te zien is en waarvan het geluid OOK goed is

grandma's boy viel daar wel goed te bekijken btw

Terug
Naar boven