XXL Nutrition

Handige Link, succes!

lawrie

Cool Novice
Waardering
0
Ik vond dat hier wel wat handige info opstaat.

[Link niet meer beschikbaar]

Mijn mening in het gebruik van A.S. is dat iedereen dat lekker zelf moet weten. Maar wel zijn beslissingen moet nemen op basis van informatie die verkregen is uit diversen bronnen. Dus niet alleen van de verkopende "partij" ;)

tja....ik mis een beetje de verschillende invalshoeken en vind het verband met asgebruik in de onderzoeken waarnaar verwezen wordt een beetje subjectief.

niet echt iets wat ik nog niet wist !

Ik haat berichten die niks onderbouwen. Daarbij is autorijden ook secht voor de gezondheid, maar ik zie er geen apart hoofdstuk over. Aangezien Achmea een betalende instantie is, zit hier maar 1 ding achter...mensen bereiken niks te gebruiken. Zodat hun weer niks hoeven uit te geven, zodat al onze zuur verdiende centen uitgegeven kan worden aan sponsoring van de eredivisie. wat een heerlijk land is dit toch.

Daarom moet je ook zelf je jezelf ook goed inlichten. Achmea is toch ook geen onafhankelijke partij of wel soms?

Altijd leuk dat nooit wordt gekeken naar afzonderlijke anabolen.

Testosteron en deca hebben erg beperkte bijwerkingen en verhogen waarschijnlijk botdichtheid en rode bloedcellen. Toch ook erg handig.

Van de orals is anavar waarschijnlijk een stuk minder giftig dan de andere orals.

Alles over 1 kam scheren slaat helemaal nergens op.

• Topic Starter Topic Starter
Hee er zijn mensen die het gelezen hebben!

Ik zeg niet dat het zaligmakende informatie is het. Ook al is het informatie die bij een grote instantie vandaan komt maakt het nou niet meteen complete onzin.

Ik heb dit ook echt gepost voor jonge honden die veels te snel, zonder er bij na te denken alles maar voor waar aanemen van de verkopende partij. Gewoon 1 van de vele informatiekanalen die gelezen kan worden. Met bronvermelding van diverse onderzoeken.

lawrie zei:
Hee er zijn mensen die het gelezen hebben!

Ik zeg niet dat het zaligmakende informatie is het. Ook al is het informatie die bij een grote instantie vandaan komt maakt het nou niet meteen complete onzin.

Ik heb dit ook echt gepost voor jonge honden die veels te snel, zonder er bij na te denken alles maar voor waar aanemen van de verkopende partij. Gewoon 1 van de vele informatiekanalen die gelezen kan worden. Met bronvermelding van diverse onderzoeken.

Tja, maar als ze al op dit forum zitten en gewoon eens de sticky's lezen, dan hoeven ze niet eens naar die site van Achmea.

axestream zei:
Tja, maar als ze al op dit forum zitten en gewoon eens de sticky's lezen, dan hoeven ze niet eens naar die site van Achmea.

Juist..die scheize is vanuit belezende vorm..niet als informatie verstrekking!

G21 zei:
Juist..die scheize is vanuit belezende vorm..niet als informatie verstrekking!

Ik vind zoiezo dat anabolen vanuit alle medische instanties als zeer gevaarlijk wordt beschouwd. Maar ondertussen lees je dan wel weer dat anabolen aan kleine meisjes wordt toegedient als ze niet snelgenoeg groeien... Nee, dit is dat niet gevaarlijk natuurlijk. Ik denk dat medische instanties de gevaren van anabolen al snel veel te hoog opschroeven om mensen ervan te weerhouden dit soort middelen te gebruiken. Uiteindelijk weten ze zelf ook wel dat bij "verstandig" gebruik er echt niet al te veel mis kan gaan.

Alles wat op deze link staat duid op anabolen misbruik en geen anabolen gebruik:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: ;) :D

Terug
Naar boven