AndroidHealthClinic

Happy meal een jaar bewaard... (ik eet die zooi nooit meer)

BKC

Novice
Waardering
1
Lengte
1m76
Massa
107kg
Voor alle mensen die nog twijfelden of ze de Mac nou echt wel zo lekker vinden...

een amerikaanse vrouw heeft een happy meal 1 jaar bewaard...
Zie hier het resultaat:

[Link niet meer beschikbaar]

BKC

wtf haha, geen happy meal meer voor mij:P

hebben ze da gedroogd ofzo zo niet kan het niet egt gezond zijn(was het toch al niet)

• Topic Starter Topic Starter
nope gewoon op de plank gezet en een jaar lang laten staan...

daar smaakt het toch ook naar....

Even in de magnetron om het op te warmen en gewoon opeten, je moet geen eten weggooien !

Dat mensen dit echt geloven, triest.

Zolang het jaar maar smaakt ;).

• Topic Starter Topic Starter
of het waar is, is niet meetbaar dat weet ik ook wel... Tenzij iemand een plank over heeft in huis? Ik sponsor die Happy meal maaltijd wel..

Ja het is waar.... SIMPELE conclusies om meteen te denken dat het slecht is en er weet ik veel wat in zit... Het komt omdat het broodje en de frietjes zo dun zijn en zo weinig oppervlakte hebben dat ze zo snel dehydreren dat er niks meer op kan groeien...
leg maar is een quarter pounder of een big tasty neer, die schimmelen gewoon..
en koop maar is een beetje gehakt en een klein dun brood en maakt hiervan de zelfde vorm/dikte als die van de mcdonalds, zal je zien: geen schimmel.

was laatst al een topic met iemand die dit allemaal probeerde al.
http://forum.dutchbodybuilding.com/...gers-12-jaar-lang-goed-kunnen-blijven-259175/
hier :)

Laatst bewerkt:
Ja het is waar.... SIMPELE conclusies om meteen te denken dat het slecht is en er weet ik veel wat in zit... Het komt omdat het broodje en de frietjes zo dun zijn en zo weinig oppervlakte hebben dat ze zo snel dehydreren dat er niks meer op kan groeien...
leg maar is een quarter pounder of een big tasty neer, die schimmelen gewoon..
en koop maar is een beetje gehakt en een klein dun brood en maakt hiervan de zelfde vorm/dikte als die van de mcdonalds, zal je zien: geen schimmel.

was laatst al een topic met iemand die dit allemaal probeerde al.
http://forum.dutchbodybuilding.com/...gers-12-jaar-lang-goed-kunnen-blijven-259175/
hier :)

Dat artikel bewijst waarom het onzin is dat McD broodjes niet rotten :).

---------- Toegevoegd om 18:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:24 ----------

Inderdaad, dat ik bepaalde capaciteiten bezit die jij mist.

Ziet er lekker uit!

boeie als ik het niet verteer schijt ik het wel uit

Dat artikel bewijst waarom het onzin is dat McD broodjes niet rotten :).

---------- Toegevoegd om 18:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:24 ----------

Inderdaad, dat ik bepaalde capaciteiten bezit die jij mist.

Die capaciteiten zitten in ieder geval niet tussen je oren :D

Die capaciteiten zitten in ieder geval niet tussen je oren :D
20101105-burgerlab.jpg

20101014-aging-burger-7-mold.jpg

The question: Would they rot? Indeed they do. Within a week, both burgers were nearly covered in little white spots of mold, eventually turning into the green and black spotted beast you see above.

Hopen dat je beter lift dan nadenkt.

Terug
Naar boven